• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Τι είναι ψηφιακά πιστοποιητικά ασφαλείας και γιατί τα χρειάζεστε

Πιστοποιητικά ασφαλείας για websites
Κάθε μη ασφαλής σύνδεση μπορεί να υποκλαπεί, να παραποιηθεί, να πλαστογραφηθεί και γενικά να αποτελεί εύκολο στόχο για επίθεση που θα προκαλέσει μικρή ή μεγάλη ζημιά, στα μέλη που επικοινωνούν μεταξύ τους. Ο παράγοντας που καθορίζει το ύψος της ζημιάς, είναι η αξία της πληροφορίας που μεταδίδεται και οι επιπτώσεις από την απώλεια αυτής.

8 πράγματα που δεν αρέσουν στην Google

 8 πράγματα που δεν αρέσουν στην Google
Η διαδικασία της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την προώθηση της στις μηχανές αναζήτησης και κυρίως στην Google. Όπως είναι φυσικό λοιπόν, η προώθηση ιστοσελίδων πρέπει να γίνεται με τρόπο που η Google τον θεωρεί σωστό και αποδεκτό καθώς και να αποφεύγουμε συγκεκριμένες τεχνικές που θα αναφέρουμε παρακάτω:

Αγορά Συνδέσμων(links):
Τα links προς το site μας είναι πολύ χρήσιμα καθώς μπορούν να μας «ανεβάσουν» στα οργανικά αποτελέσματα της Google σε κάποιον επιθυμητό όρο ή φράση αναζήτησης αλλά και να βελτιώσουν το Domain Authority (DA) μας. Παρόλα αυτά όμως, τα links που «παίρνουμε» πρέπει να είναι καλής ποιότητας. Ποιοτικά links είναι αυτά τα οποία «έρχονται» από αξιόπιστα site και είναι σχετικά με το περιεχόμενο της σελίδας μας. Λόγου χάρη, 5 backlinks από μία σελίδα με καλό DA και περιεχόμενο ανάλογο με το δικό μας είναι πολύ καλύτερα από 100 άσχετα links. Κατά καιρούς ίσως επικοινωνήσουν μαζί μας διάφορες εταιρείες προσφέροντας πολλά links μέσα σε μικρό χρονικό με άμεσα αποτελέσματα και μικρό κόστος. Η καλύτερη λύση; Αγνοείστε τα! Οι αλγόριθμοι στις μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο ευφυείς μέρα με την μέρα και είναι πλέον αρκετά καλοί στο να εντοπίζουν τέτοιου είδους συνδέσμους. Ιδιαίτερα με την τελευταία αναβάθμιση που έγινε μέσα στο καλοκαίρι, η Google εστίασε ακόμα περισσότερο στην ποιότητα των links παρά στην ποσότητα. Γι' αυτό επενδύστε σε μία μακροπρόθεσμη και σταθερή στρατηγική για απόκτηση σωστών συνδέσμων.

Υπερβολική χρήση λέξεων κλειδιών:
Όταν θέλουμε να καταταχθούμε υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα σε κάποια λέξη/φράση είναι απαραίτητο να υπάρχει έστω και μία φορά στο κείμενο της σελίδας μας. Αυτές τις λέξεις/φράσεις πρέπει όμως να χρησιμοποιούνται «σοφά» και όχι με υπερβολή έτσι ώστε να ξεγελάσουμε την μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα το να τις επαναλαμβάνουμε ξανά και ξανά δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα, καθώς η Google θέλει το κείμενο μέσα στην σελίδα μας να δείχνει φυσικό, να υπάρχει δηλαδή μία φυσική και λογική ροή σε αυτό. Ακόμα χειρότερα, κάποιοι χρησιμοποιούν αυτές τις λέξεις σε πολύ μεγάλο βαθμό αλλά το κάνουν με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην ορατό στον επισκέπτη της σελίδας (πχ λευκό κείμενο σε λευκό φόντο, μέγεθος γραμματοσειράς 0). Επιπρόσθετα, αντενδείκνυται και η συσσώρευση αυτών των λέξεων στο ALT attribute των εικόνων που χρησιμοποιούμε.

Doorway Pages:
Είναι σελίδες ειδικά σχεδιασμένες για κάποια λέξη/φράση κλειδί οι οποίες στοχεύουν στο να «στέλνουν» τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης σε κάποιο άλλο επιθυμητό site με σκοπό να «ανεβεί» εκείνο πάρα πολύ. Αυτό είναι κάτι που εντοπίζεται από την Google και μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα την ιστοσελίδα μας. Σχετικά πρόσφατο παράδειγμα, η BMW Γερμανίας η οποία βγήκε για κάποιο χρονικό διάστημα τελείως εκτός από τους καταλόγους της Google.

Διπλότυπο Περιεχόμενο:
Εάν στην ιστοσελίδα μας έχουμε αρκετές υποσελίδες, θα πρέπει και σε αυτές να γράφουμε μοναδικό περιεχόμενο και όχι απλά να αντιγράφουμε πχ κείμενα από την αρχική μας σελίδα ή από άλλες ιστοσελίδες. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσουμε τις ίδιες λέξεις αλλά θα πρέπει να τις τοποθετήσουμε με διαφορετικής σειρά από τα προηγούμενα κείμενα. Επιπλέον, ίσως θα μπορούσαμε να αλλάξουμε όλη η φρασεολογία μας ακόμα και να χρησιμοποιήσουμε παρόμοιες λέξεις από αυτήν που «στοχεύουμε».

Broken Links:
Όλοι έχουμε έρθει λίγο πολύ αντιμέτωποι με κάποιο σύνδεσμο στον οποίο προσπαθήσαμε να εισέρθουμε και αυτός δεν υπήρχε και μας έβγαλε το γνωστό σε όλους 404 error. Αυτό είναι κάτι που δεν αρέσει και σε αυτόν που κάνει αναζήτηση αλλά και στην ίδια την Google η οποία λόγω αυτού μπορεί να «ρίξει» μια σελίδα στα οργανικά αποτελέσματα. Πλέον υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία με τα οποία μπορούμε να ελέγξουμε το site μας για broken links τα οποία πρέπει να τα διορθώσουμε αμέσως μόλις τα βρούμε.

Ανταλλαγή Link:
Μία καλή τακτική μέχρι πριν κάποια χρόνια, η οποία όμως πλέον δεν είναι καθόλου χρήσιμη. Κλασσικό ήταν το φαινόμενο που κάποιος ιδιοκτήτης ιστοσελίδας ή blog επικοινωνούσε με κάποιον άλλον webmaster έτσι ώστε να βάλει ο ένας link για το site του άλλου. Πλέον η Google το ελέγχει αυτό και αυτόματα το ένα link ακυρώνει το άλλο. Επιπλέον, είναι και κάτι το οποίο το απαγορεύει ρητά.

Ορθογραφικά λάθη: Ίσως να μην ακούγεται και τόσο σοβαρό αλλά παίζει και αυτό το ρόλο του στην προώθηση ιστοσελίδων. Όταν μια σελίδα έχει πάρα πολλά ορθογραφικά λάθη, δημιουργείται μία «σύγχυση» στο κείμενο και αυτό παύει να δείχνει φυσικό και στην μηχανή αναζήτησης και στον επισκέπτη κάνοντας τους να φύγουν, με όχι και τις καλύτερες εντυπώσεις. Γι' αυτό είναι καλό να ελέγχουμε όποιο κείμενο ανεβάζουμε αν έχει σωστή ορθογραφία με κάποιο από τα πάρα πολλά διαθέσιμα προγράμματα και browser add-ons.

Κακή Ταχύτητα:
Είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας ο οποίος μπορεί να βλάψει την ιστοσελίδα μας αρκετά αν δεν τον προσέξουμε. Το site μας δεν πρέπει να είναι φορτωμένο με πολλές εικόνες και script καθώς αυτό καθυστερεί πολύ την διαδικασία της φόρτωσης. Επίσης, πρέπει να προσεχθεί και η ταχύτητα φόρτωσης σε κινητές συσκευές, αφού σήμερα οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν αναζητήσεις μέσω κάποια κινητής συσκευής/tablet και η Google ανεβάζει σε αυτά τα αποτελέσματα τις «γρήγορες» σελίδες.

Γιατί να τα προσέξουμε όλα αυτά; Με μία λέξη, αποκλεισμός!!

Οι ιστοσελίδες που δεν συμμορφώνονται όσο τον δυνατόν περισσότερο με τις οδηγίες της Google οδηγούνται στον αποκλεισμό για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτό μπορεί να έχει ολέθριες επιπτώσεις στην ιστοσελίδα μας.
Έτσι λοιπόν, προσπαθούμε να δίνουμε στην Google αυτό που της αρέσει και να αποφεύγουμε αμφισβητήσιμες τεχνικές!

Πως μπορείτε να μειώσετε το bounce rate της ιστοσελίδας σας

μείωση του bounce rate

Το bounce rate είναι το ποσοστό των χρηστών που εγκαταλείπουν μια ιστοσελίδα χωρίς να μεταβούν σε κάποια υπό-σελίδα της.
Ένα υψηλό ποσοστό bounce rate θεωρείται αρνητικό στοιχείο για τις μηχανές αναζήτησης, γιατί δείχνει ότι η ιστοσελίδα δεν προσφέρει στους χρήστες αυτό που επιθυμούν να βρουν και έτσι την εγκαταλείπουν.  Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικά θέματα που μπορούν να επηρεάσουν αρκετά το bounce rate καθώς και τρόπους που θα βοηθήσουν να το μειώσετε. 

Σχεδίαση
: Βελτιώστε την σχεδίαση της ιστοσελίδας σας. 
Μια όμορφη, επαγγελματική ιστοσελίδα, με εύκολη πλοήγηση για τον χρήστη θα βοηθήσει να βελτιώσετε το bounce rate. 

Περιεχόμενο
: Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο και βελτιώστε το ήδη υπάρχον. Γράψτε ολοκληρωμένα άρθρα που να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών, προσθέστε φωτογραφίες όπου χρειάζεται και μορφοποιήστε τα  άρθρα σας, ώστε να μην κουράζουν τους επισκέπτες. Χρησιμοποιήστε bold (έντονα γράμματα) για να τονίσετε σημαντικές λέξεις, χωρίστε το κείμενο σας σε αρκετές παραγράφους και προσπαθήστε η κάθε μια να μην ξεπερνάει τις 5-6 γραμμές. 

Ταχύτητα
: Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που κάνει πολλούς χρήστες να εγκαταλείπουν μια ιστοσελίδα, είναι ο χρόνος φόρτωσης των σελίδων της. Υπάρχουν αρκετά εργαλεία όπως pingdom tools  και  pagespeed της Google που θα βοηθήσουν να βρείτε τους παράγοντες που επιδρούν ώστε να φορτώνει πιο γρήγορα η ιστοσελίδα σας.

Pop ups
: Τα pop up boxes (παρότι εξυπηρετούν πολλούς σκοπούς) είναι αποδεδειγμένο ότι ενοχλούν τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας με αποτέλεσμα κάποιοι από αυτούς να την εγκαταλείπουν αμέσως. Αν θέλετε να μειώσετε το bounce rate,  θα σας συμβούλευα να μην τα χρησιμοποιείτε. 

Διαφημίσεις
: Μην υπερφορτώνετε την ιστοσελίδα σας με διαφημίσεις. Έχει αποδειχθεί ότι κάτι τέτοιο δεν αρέσει στους χρήστες και τους οδηγεί πολλές φορές στην εγκατάλειψη μιας ιστοσελίδας. 

Links
: Σιγουρευτείτε ότι όλα τα links που οδηγούν σε εσωτερικές  σελίδες της ιστοσελίδας σας, δουλεύουν κανονικά. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πατάς σε κάποιο link και να οδηγείσαι σε κάποια σελίδα με κενό περιεχόμενο. 

Mobile friendly ιστοσελίδα
: Είναι γνωστό ότι ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών μπαίνουν στο Internet από το κινητό τους. Είναι η ιστοσελίδα σας φιλική σε smartphones και tablets; Αν όχι είναι απαραίτητο να την ανανεώσετε με responsive σχεδιασμό ιστοσελίδας.

5 λόγοι να επενδύσετε σε ένα καλοσχεδιασμένο website

 5 λόγοι να επενδύσετε σε ένα καλοσχεδιασμένο website

Στη σύγχρονη ηλεκτρονική πραγματικότητα, η δική σας παρουσία γίνεται συνεχώς πιο απαιτητική και πολύπλοκη.
Το website σας, η σελίδα σας στο Facebook, το προφίλ σας στο Twitter, τα υπόλοιπα social media, το blog σας, το newsletter, όλα αποτελούν μέσα για να πλησιάσετε τους υποψήφιους ενδιαφερόμενους και πελάτες σας. Ο σωστός συνδυασμός όλων των παραπάνω είναι αυτός που θα οδηγήσει στην επιτυχία.
Τις περισσότερες φορές η αρχή γίνεται με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, η οποία θα αποτελέσει τη βάση και το σημείο αναφοράς για όλες τις υπόλοιπες ενέργειες. Οι επιλογές πλέον είναι πολλές και ποικίλουν τόσο σε ποιότητα όσο και σε κόστος.  Γιατί πρέπει όμως να προσέξετε και να επενδύσετε σε μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα;

1. Είναι το ηλεκτρονικό σας πρόσωπο, αυτό που βγαίνει προς τα έξω 
Η προσωπική ιστοσελίδα σας ή η ιστοσελίδα της εταιρίας σας είναι το ιντερνετικό σας πρόσωπο και καλώς ή κακώς από αυτήν θα βγάλει ο καθένας κάποια συμπεράσματα. Μια πρόχειρη και μη προσεγμένη σελίδα αναπόφευκτα θα δημιουργήσει στον επισκέπτη στην υπόθεση ότι το ίδιο πρόχειρη είναι κι η εταιρία. Αντίθετα μια μελετημένη, σωστά στημένη και ελκυστική ιστοσελίδα θα κρατήσει τον επισκέπτη, θα τον βοηθήσει να βρει το περιεχόμενο που ψάχνει και θα τον κάνει να εμπιστευτεί την εταιρία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
   
2. Εκεί γίνονται όλα τα conversions 
Όλες οι προωθητικές ενέργειες όπως το Search Engine Optimization, η αποστολή τακτικού newsletter, η εκμετάλλευση των social media, οι πληρωμένες διαφημίσεις κτλ, όλες έχουν στόχο να οδηγήσουν τελικά τον επισκέπτη στη σελίδα σας, τις περισσότερες φορές σε συγκεκριμένες landing pages, γιατί εκεί θα γίνει το τελικό conversion, δηλαδή η μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη. Είτε αυτό σημαίνει να αγοράσει κάποιο προϊόν, είτε να εγγραφεί σε μια λίστα αποστολής ή ακόμα και να πάρει τηλέφωνο.  
 
3. Απόλυτος έλεγχος και flexibility 
Στη δική σας σελίδα έχετε τον απόλυτο έλεγχο στα πάντα και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που σχεδόν όλα τα websites χρησιμοποιούν όλα τα άλλα μέσα για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους. Στη δική σας σελίδα έχετε τον απόλυτο έλεγχο στο τι, πως και που θα παρουσιάσετε, έχετε την ιδιοκτησία του περιεχομένου και επίσης τη δυνατότητα να αποφασίσετε πως θα χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα και στοιχεία που συλλέγονται σε αυτήν.
   
4. Λιγότερα έξοδα, πιο εύκολες ανανεώσεις και προσαρμογές 
Οι ανάγκες μιας ιστοσελίδας δεν σταματούν τη στιγμή που ανεβαίνει για πρώτη φορά στο server αλλά συνεχίζουν και υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της. Μπορεί να είναι από μια απλή συντήρηση και updates στο cms, μέχρι εξειδικευμένες ανάγκες διαχείρισης περιεχομένου και αλλαγές ή προσθήκες στο design. Μια καλή ιστοσελίδα θα έχει στηθεί με τον καλύτερο τρόπο για κάθε περίπτωση, προβλέποντας και τις μελλοντικές ανάγκες. Ένα πρόχειρο website μπορεί να αποδειχθεί τελικά ακριβότερο από ένα καλό. 
  
5. Γιατί απλά είναι cool 
Όπως και να το κάνουμε είναι ωραίο να έχεις ένα καλοσχεδιασμένο website. Νοιώθεις περήφανος, το δείχνεις με μεγαλύτερη άνεση και εμπιστοσύνη, περισσότεροι θα αναφερθούν σε αυτό και ξέρεις ότι έχεις ένα site που το βλέπεις και το χαίρεσαι.