• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Γιατί να φτιάξω ιστοσελίδα αφού έχω δωρεάν σελίδα στο facebook;

Σας παραθέτω ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους  η κατασκευή ιστοσελίδας facebook δεν είναι αρκετή:

  • Ένας καταναλωτής όταν ψάχνει μια πληροφορία για κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή προϊόν το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει είναι το εταιρικό website και όχι η μια σελίδα στο facebook. Νομίζω πως στον καταναλωτή παίζει μεγάλο ρόλο η εταιρική παρουσία και αν υπάρχει μια σελίδα μόνο στο facebook αυτό χαλάει την σωστή επαγγελματική εικόνα που πρέπει να δίνει η εταιρεία. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με εταιρίες που χρησιμοποιούν ως εταιρικό mail το gmail ή ακόμα χειρότερα το @otenet.gr σε business cards ενώ έχουν website με δικό τους domain name και μπορούν πολύ εύκολα να αποκτήσουν ένα mail της μορφής Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  •  Ένα καλοφτιαγμένο εταιρικό website φανερώνει επαγγελματισμό και δείχνει στους επισκέπτες ότι η εταιρεία παίρνει την δουλειά στα σοβαρά.
  •  Δεν είναι όλοι στο facebook. Ναι, όσο και αν σας φαίνεται απίστευτο δεν έχουν οι πάντες λογαριασμό στο facebook.
  •  Στο Facebook η σελίδα και το οποιοδήποτε περιεχόμενο υπάρχει σε αυτήν ανήκει αποκλειστικά στο facebook το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να την κατεβάσει ή να την σβήσει χωρίς να δώσει καμία αναφορά.Τι θα σημαίνει αυτό μετά για την επιχείρηση; Το domain name το website και το περιεχόμενο ανήκουν αποκλειστικά στην εταιρεία και όχι σε κάποιον τρίτο
  •  Δεξιά από την εταιρική σου σελίδα στο facebook υπάρχουν διαφημίσεις του facebook. Αυτές δεν μπορείς να τις ελέγξεις. Πράγμα που σημαίνει ότι εκεί μπορεί να διαφημίζετε ο ανταγωνιστής σου. Στο εταιρικό website αυτό πολύ απλά δεν μπορεί να συμβεί.
  •  Το Facebook δεν υπήρχε καν στον Χάρτη πριν 10 χρόνια.Πως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι το facebook θα είναι εκεί την επόμενη δεκαετία? Ας θυμηθούμε τι λέγαμε λίγα χρόνια πριν για το Myspace, και πιο πριν για την yahoo κτλ. Το εταιρικό website όπως και να’ χει θα είναι εκεί.
  •  Έστω ότι υπάρχει ένα start up που χρειάζεται funding και έχει μόνο ένα facebook page. Θα πάρει ποτέ funding? Θα τους πάρει ποτέ κανείς στα σοβαρά;
  •  Γίνεται να έχεις e-commerce website το οποίο θα είναι μόνο στο facebook;
  •  Τα Google Analytics και τα διάφορα αντίστοιχα προγράμματα δίνουν αξιόλογα στοιχεία για τους επισκέπτες του ενός εταιρικού website και βοηθούν ώστε να βγουν κάποια πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Τα Facebook Insights έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να μπορέσουν να φτάσουν την χρηστικότητα των Google Analytics


Αυτοί είναι μερικοί από τους εκατοντάδες λόγους για τους οποίους μια εταιρεία που σέβεται αυτό που κάνει χρειάζεται και κατασκευή website. Η παρουσία στα social media είναι απαραίτητη έτσι ώστε να συμπληρώνει το marketing mix αλλά μια εταιρεία πιστεύω πως δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις έχοντας απλά μια fan page στο facebook.

Μέσω των Social Media μια εταιρεία μπορεί να ενισχύει το brand awareness χτίζοντας μια πολύ δυνατή αφοσιωμένη κοινότητα με αποτέλεσμα να οδηγεί περισσότερο traffic ή πωλήσεις ή leads στο εταιρικό website.

Αυτό λοιπόν που πρέπει πραγματικά να κάνει μια εταιρεία είναι να προωθεί το brand της μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια (website,facebook,twitter,αλλά social media sites,blog,affiliate κτλ) ενισχύοντας έτσι την εικόνα της και αυξάνοντας τις πωλήσεις της. Ο συνδετικός κρίκος σε όλα τα κανάλια πρέπει να είναι το εταιρικό website ενώ όλα τα κανάλια πρέπει να είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και να λειτουργούν αρμονικά.

Responsive Web Design (Κατασκευή ιστοσελίδων που ανταποκρίνεται σωστά σε κάθε συσκευή)

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων  έχει αλλάξει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια.Responsive Web Design Αυτό, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στην νέες συσκευές που προσφέρουν περιήγηση στο διαδίκτυο tablets smartphones κλπ. Το Responsive web design είναι μια τεχνική για τη δημιουργία ιστοσελίδων που λειτουργούν και "προσαρμόζονται"  όχι μόνο στις οθόνες υπολογιστών γραφείου, αλλά και σε κινητές συσκευές και  ταμπλέτες. Τα τελευταία χρόνια  οι ιστοσελίδες σχεδιάζονταν μόνο  για  φορητούς υπολογιστές (laptop κλπ) και για υπολογιστές γραφείου( desktop). Αυτό λειτουργούσε  καλά μέχρι την χρονική στιγμή που τα  έξυπνα τηλέφωνα και ταμπλέτες κατέκλυσαν την αγορά. Όλοι εμείς οι κατασκευαστές ιστοσελίδων είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία νέα πρόκληση:

Να αναπτύξουμε ιστοσελίδες που θα εμφανίζονται το ίδιο άψογα σε όλες τις συσκευές που είχαν δυνατότητα περιήγησης στο inernet.

Το βασικό  πρόβλημα, στο οποίο έπρεπε να δώσουμε λύση ήταν να γράψουμε κώδικα που να ανταποκρίνεται τέλεια σε πολλαπλές αναλύσεις οθόνης.
 Ουσιαστικά  οι τρεις βασικές αρχές που συνδυάζονται  προκειμένου να γίνει responsive web design είναι:

  • Ευμετάβλητα πλέγματα στην απεικόνιση (Fluid Grids)
  • Ευμετάβλητες εικόνες (Fluid Images)
  • Ερωτήματα για εμφάνιση των καταλλήλων πολυμέσων (Media Queries)
Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε ένα με περισσότερες λεπτομέρειες.

Ευμετάβλητα πλέγματα στην απεικόνιση

Παραδοσιακά, οι δικτυακοί τόποι έχουν οριστεί από την άποψη των pixels (εικονοστοιχείων). Αυτή είναι μια ιδέα που είχε μεταφερθεί από τη βιομηχανία εκτύπωσης, όπου ένα περιοδικό ή μια εφημερίδα είχαν πάντα το ίδιο σταθερό μέγεθος. Αντίθετα, μια ιστοσελίδα μπορεί να εμφανιστεί σε μια μεγάλη οθόνη, όπως σε μια τηλεόραση, ή σε μια πολύ μικρή οθόνη, όπως ένα smartphone (ή ακόμα και ένα SmartWatch). Για το λόγο αυτό, οι responsive  ιστοσελίδες είναι δομημένες με σχετικές μονάδες, όπως ποσοστά, αντί σταθερές μονάδες όπως τα εικονοστοιχεία.
Αν έχετε συνηθίσει  τον σχεδιασμό με pixels, υπάρχει μια απλή σχέση που μπορεί να σας βοηθήσει  στη χρήση ποσοστών. Μοιάζει με αυτό:

στόχος / πλαίσιο = αποτέλεσμα

Πιο συγκεκριμένα, ας πούμε ότι έχετε μια ιστοσελίδα που έχει  πλάτος 960 pixels, και θέλετε να πάρετε ένα  μεγιστοποιημένο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης σε μια οθόνη που είναι 1920 pixels πλάτος. Σε αυτή την περίπτωση, το πλάτος του παραθύρου του προγράμματος περιήγησης είναι το πλαίσιο και το αρχικό πλάτος είναι ο στόχος.  Έτσι η πράξη που έχετε να κάνετα είναι να διαιρέσετε το στόχο προς το πλαίσιο για να πάρετε μια ποσοστιαία τιμή.

960px / 1920px = 50%

Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για τα στοιχεία  που είναι ένθετα στο εσωτερικό του layout σε όλη τη διαδρομή προς τα κάτω. Για παράδειγμα, αν  έχετε μια διάταξη δύο στηλών μέσα στα 960px του site σας. με την  αριστερή στήλη να είναι μια πλαϊνή μπάρα 300px πλάτος και τη δεξιά στήλη να είναι είναι η κύρια περιοχή περιεχομένου με 640px πλάτος. Έχετε επίσης 20px περιθώριο μεταξύ των δύο στηλών. Δείτε την παρακάτω εικόνα:
Responsive Web Design που  απεικονίζει ένα πλαίσιο 960 pixel με 300 pixel sidebar και μια περιοχή περιεχομένου 640 pixel


Χρησιμοποιώντας τον ίδιο τύπο, κάθε μέρος του site θα έχουν τις ακόλουθες τιμές:

     Sidebar: 300px / 960px = 31,25%
     Κύριο Περιεχόμενο: 640px / 960px = 66,66667%
     Περιθώριο: 20px / 960px = 2,08334%

Αυτές οι ποσοστιαίες τιμές μπορούν κατόπιν να χρησιμοποιηθούν σε CSS  με τις ιδιότητες πλάτος, περιθώριο και γέμισμα. Παρακάτω οι εντολές σε HTML και CSS.


div class="wrapper">
  <div class="sidebar"><h1>Sidebar</h1></div>
  <div class="content"><h1>Content</h1></div>
</div>
.wrapper {
  width: 50%;
  margin: 0 auto;
}

.sidebar {
  width: 31.25%;
  margin-right: 2.08334%;
}

.content {
  width: 66.66667%;
}


/**********************************
Code that just makes it look nice
***********************************/

.sidebar, .content {
  background: #888;
  height: 250px;
  float: left;
  border-radius: 4px;
  color: #FFF;
  font-family: Helvetica;
  text-align: center;
}

h1 {
  padding: 100px 0;
  font-size: 1em;
}
Αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται ακαταλαβίστικα ή "κινέζικα",  η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την δική σας responsive ιστοσελίδα σε λίγες μόνο ημέρες!

Επικοινωνήστε μαζί μας

Γιατί η "ίδια" ιστοσελίδα κοστίζει παραπάνω;

Γιατί διαφέρει το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι κάποιοι επισκέπτες μου ζητούν προσφορά για την κατασκευή ιστοσελίδας και μετά χάνονται.
Πήρα λοιπόν το θάρρος και επικοινώνησα με ορισμένους από αυτούς (στους οποίους, μάλιστα, είχα δώσει πολύ οικονομική τιμή) για να δω τους λόγους της απόρριψης. Διαπίστωσα ότι προτίμησαν να συνεργαστούν με άτομα τα οποία τους υποσχέθηκαν την "ίδια" ιστοσελίδα με το μισό κόστος.
Είναι όμως η ίδια ιστοσελίδα;
Ας πάρουμε ως παράδειγμα μία  εταιρική ιστοσελίδα με 5 υποσελίδες (Αρχική, η εταιρεία, προϊόντα, gallery, επικοινωνία).
Λοιπόν, αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να έχει κόστος από 100 € μέχρι 1000€.
Σας φαίνεται περίεργο;
Ας ξεκινήσουμε να αιτιολογήσουμε  την χαμηλότερη τιμή.
Ο σχεδιαστής ιστοσελίδας σας παραδίδει ένα έτοιμο CMS με ελάχιστες ή καθόλου τροποποιήσεις με πολύ φτωχό οπτικό αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν template (ή theme).Εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα κατασκευής ιστοσελίδας
Έχει αντιγράψει (copy-paste) τα κείμενα από ένα άλλο website και εργάστηκε συνολικά 2-5 ώρες για την παράδοση του έργου.
Πολύ πιθανά να μην έχει κατoχυρώσει και κάποιο domain name ( 25€/διετία), αλλά να έχει χρησιμοποιήσει δωρέαν ονόματα χώρου.
Η φιλοξενία του ιστότοπου  γίνεται σε δωρεάν hosting με άλλους 10.000 ιστοτόπους να προσπαθούν να φορτώσουν ταυτόχρονα.
Σας ενημέρωσαν γι'  αυτά όταν σας υποσχέθηκαν τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές;
Ας δούμε τώρα το ελάχιστο κόστος για μία λειτουργική ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης (χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα).


25 ευρώ/2 έτη
  • Φιλογενία (hosting) σε ταχύτατους server στην Ελλάδα.
70 ευρώ/1 έτος
  • Επιλογή κατάλληλου θέματος που θα εναρμονίζεται με το ύφος και της δραστηριότητες της επιχείρησης.
 55 ευρώ
  • Παραμετροποίηση του website
  • δημιουργία menu
  • δημιουργία της δομής του περιεχομένου, των κατηγοριών και των ενοτήτων της ιστοσελίδας
  • δημιουργία συνδέσμων
  • επιλογή keywords και συγγραφή κειμένων
  • δημιουργία gallery φωτογραφιών
 200 ευρώ
  • Διορθώσεις στον κώδικα της ιστοσελίδας με βάση τα τελευταία web standards (CSS, html standards)
 30 ευρώ
  • Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης (Search engine friendly website)
 80 ευρώ
  • Δημιουργία και εγκατάσταση webmail της μορφής: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 10 ευρώ/email
  • Καταχώρηση του site σε 5 καταλόγους υψηλης επισκεψιμότητας.
 Δωρεάν
  • Εκπαίδευση για την διαχείριση της ιστοσελίδας.
 Δωρεάν
  • Συντήρηση και τεχνική υποστήριξη για τους 2 πρώτους μήνες
 Δωρεάν

Αποφασίστε μόνοι σας που μπορείτε να "κόψετε" budget!
Εμείς σας διαβεβαιώνουμε ότι σας χρειάζονται όλα τα παραπάνω!
Αν παρόλα αυτά πιστεύετε ότι βρίσκετε τις ίδιες υπηρεσίες σε χαμηλότερες τιμές τι να πω .....  μην συνεργαστείτε μαζί μας!

 

 

U/I και U/X στην κατασκευή ιστοσελίδων

Αν νομίζεται ότι θα μιλήσουμε για λειτουργικά συστήματα έχετε κάνει λάθος!float:right

Η συντομογραφία U/X προέρχεται από τις λέξεις User eXperience, δηλαδή εμπειρία του χρήστη, ενώ η συντομογραφία  U/I προέρχεται από τις λέξεις User Interface, δηλαδή διεπαφή του χρήστη.

Θα αναφερθώ σε αυτά τα δύο βασικά θέματα, αφού εκτός από το σχεδιαστικό κομμάτι μιας ιστοσελίδας παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στο authority που θα αποκτήσει το site άρα και στην καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλές παρανοήσεις , όσον αφορά τις διαφορές μεταξύ UI και UX σχεδιασμού
Ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη (UI) είναι  η διαμόρφωση της δομής του site ώστε να  δίνει την δυνατότητα να υπάρχει αλληλεπίδραση  με το χρήστη (επισκέπτη)

Ο σχεδιασμός  εμπειρίας του χρήστη (UX) είναι η διαμόρφωση της δομής του site ώστε ο επισκέπτης να βρίσκει ότι πληροφορία αναζητούσε όταν ξεκίνησε την περιήγηση του στο web.

Σας μπέρδεψα;

Με δύο λόγια η κατασκευή ιστοσελίδας γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης μας να βρίσκει ακριβώς την πληροφορία που αναζητούσε και να την βρίσκει με 2 κλικ.

Ok, κατανοητό. Πως το πετυχαίνουμε;

  • Καταρχάς, δημιουργήστε υποσελίδες στο site σας με μοναδικό τίτλο για το κάθε προϊόν ή υπηρεσία σας.
  • Φροντίστε το κείμενό σας να μην έχει ορθογραφικά λάθη και  χρησιμοποιείστε υπογραμμίσεις και έντονους ή πλάγιους χαρακτήρες όπου αυτοί χρειάζονται.
  • Ζητείστε από έναν γνωστό σας, που να είναι άσχετος με το αντικείμενο που περιγράφετε, να περιηγηθεί στο site σας και να διαβάσει τα κείμενά σας. Αν αυτός μείνει ενημερωμένος από το κείμενο, να είσαστε σίγουροι ότι το ίδιο ενημερωμένοι θα είναι και οι τυχαίοι επισκέπτες σας.
  • Χρησιμοποιήστε συνδέσμους προς άλλες υποσελίδες του site σας με κείμενο αγκύρωσης αυτό που νομίζετε ότι χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση.
  • Χρησιμοποιείστε αντιπροσωπευτικά εικονίδια που δείχνουν ξεκάθαρα μία υπηρεσία ή ένα προϊόν και χρησιμοποιήστε τα ως  συνδέσμους που θα οδηγούν σε υποσελίδα με το εικονιζόμενο αγαθό.
  • Τέλος, αν δεν το έχετε κάνει  ήδη, δημιουργείστε σήμερα ένα blog, μέσα στην ιστοσελίδα σας. Γράψτε συμβουλές και εμπειρίες που θέλετε να μοιραστείτε ή να συζητήσετε και να είστε σίγουροι ότι θα βοηθήσετε αρκετά τους επισκέπτες σας και φυσικά και την καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Λάθη στην κατασκευή ιστοσελίδων που πρέπει να αποφύγετε.

Λάθη στην κατασκευή ιστοσελίδων

Αυτό το άρθρο παρουσιάζει τα κυριότερα  λάθη στην κατασκευή ιστοσελίδων και τις δικές μας προτάσεις για να τα αποφύγετε.

 

1 . Πολύ "αργό" site

Αν για την  κατασκευή της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιήσατε πάρα πολλές φωτογραφίες που φορτώνουν ταυτόχρονα ή αρχεία flash που εκτελούνται ταυτόχρονα τότε είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα σας να "σέρνεται" και ο επισκέπτης σας να αποχωρήσει άμεσα αφού δεν θα μπορεί να πλοηγηθεί σε αυτήν.Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε μόνο τα απαραίτητα πολυμέσα με την κατάλληλη συμπίεση.


2 . Λάθος αναζήτηση.

Είτε έχετε μία εταιρική ιστοσελίδα που παρουσιάζετε 10-30 προϊόντα είτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με εκατοντάδες προϊόντα, είναι απαραίτητη η μπάρα αναζήτησης η οποία πρέπει να λειτουργεί σωστά δίνοντας τα αποτελέσματα που θα επιλέξει ο κάθε επισκέπτης σας.


3 . Χρήση PDF αρχείων για online ανάγνωση.

Οι χρήστες του internet  απεχθάνονται να βρισκονται μπροστά σε ένα αρχείο PDF κατά την περιήγηση τους, γιατί διακόπτει τη ομαλή ροή τους .
Αν θέλετε να παρουσιάσετε ένα κατάλογο προϊόντων ή ένα φυλλάδιο προσφορών προτιμήστε να το εμφανίζεται σελίδα-σελίδα με την χρήση λίγων γραμμών κώδικα.


4 . Διατήρηση  του ίδιου χρώματος γραμματοσειράς μετά από την επίσκεψη συνδέσμων (links).

Όταν ο επισκέπτης σας περιηγείται στο site σας θα επισκεφθεί και καποιους συνδέσμους που θα του κινήσουν το ενδιαφέρον. Δεν πρέπει οι σύνδεσμοι αυτοί να έχουν το ίδιο χρώμα με τους υπόλοιπους (μετά το κλικ πάνω τους) γιατί έτσι δημιουργείται μία σύγχυση για το περιεχόμενο που έχει ήδη διαβάσει.


5 .  Κείμενο χωρίς μορφοποίηση

Ένας "κατεβατό" κείμενο είναι πολύ κουραστικό γι' αυτόν που το διαβάζει μπροστά σε μία οθόνη.
Γράψτε κείμενο για  online παρουσίαση και όχι για έντυπη μορφή. Χρησιμοποιείστε:

  •     Τίτλους.
  •     Λίστες με κουκκίδες.
  •     Υπογράμμισεις και έντονη γραφή στις  λέξεις-κλειδιά.
  •     Σύντομες παραγράφους.
  •     Απλό και κατανοητό  ύφος γραφής.


6 . Σταθερό μέγεθος γραμματοσειράς

Οι περισσότεροι σχεδιαστές  ιστοσελίδων, προκειμένου να  δημιουργήσουν μεγαλύτερη εποπτεία χρησιμοποιούν "μικρές" γραμματοσειρες με αποτέλεσμα οι άνθρωποι άνω των 45 ετών να μην μπορουν να διαβάσουν άνετα τα κείμενα.
Με την βοήθεια κώδικα μπορείτε να προσθέσετε  " αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς " και να καθορίσετε το μέγεθος γραμματοσειράς . Σεβαστείτε τις προτιμήσεις του χρήστη και δώστε του την δυνατοτητα να μπορεί να αλλάξει το μέγεθος κειμένου, όπου απαιτείται.

 

7. Ανεπαρκής πλοήγηση

Εκτός από το βασικό menu πλοήγησης τοποθετήστε και συνδέσμους μέσα στο κείμενο ή σε μία αντιπροσωπευτική φωτογραφία που θα οδηγούν τον επισκέπτη σε αυτό που ψάχνει.

 

8.  Άσχετος τίτλος υποσελίδων

Αν και αυτό είναι περισσότερο θέμα SEO, προσέξτε να χρησιμοποιείτε τίτλους οι οποίοι να σχετίζονται με τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θέλετε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας σε καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.



8 . Υπερβολική προβολή διαφήμισεων

Πολλα website και ιδιαίτερα τα news portal "ζούνε" από τια διαφημιστικά banner που προβάλλουν σε αρκετά σημεία των κειμένων.
Αν οι διαφημίσεις αυτές είναι πάρα πολλές καταντούν ενοχλητικές με αποτέλεσμα να δυσαρεστούν τον επισκέπτη σας και έτσι αυτός  θα αποχωρήσει πολύ σύντομα από την ιστοσελίδα σας.

9 . Απουσία φόρμας υποβολής ερωτήσεων χρηστών.

Οι επισκέπτες σας αφίχθησαν και περιηγούνται στον ιστότοπό σας, διότι αναζητούν  ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Όσο εκπληκτική και να είναι η περιγραφή σας, ενδεχομένως θα του γεννηθούν απορίες που θα θέλει να τις λύσει επικοινωνόντας μαζί σας. Έτσι μία φόρμα υποβολής μηνύματος είναι απαραίτηταη για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσσύνης με τον πελάτη σας.

 

Γνωρίζετε κάποιο άλλο λάθος που πρέπει να αποφευγεται στην κατασκευή ιστοσελίδας;

Μοιραστείτε το στα σχόλια.

Web directories και SEO

SEO από web directories

Τον τελευταίο καιρό βλέπω όλο και περισσότερους επισκέπτες της ιστοσελίδας να με ρωτούν για διευθύνσεις διαδικτυακών καταλόγων (web directories) προκειweb-directories-and-seoμένου να καταχωρήσουν την ιστοσελίδα τους και να αποκτήσουν καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης. Αποφάσισα λοιπόν να γράψω μερικές χρήσιμες οδηγίες για όσους θέλουν να μάθουν την αλήθεια για την αξία της καταχώρησης της ιστοσελίδας τους (ή της επιχείρησής τους) σε web directory.

Γενικά η καταχώρηση της ιστοσελίδας σε έναν διαδικτυακό κατάλογο βοηθάει στην προώθησή της, αλλά προσέξτε την "αξία" των συνδέσμων που θα δημιουργήσετε και συγκεκριμένα τα εξής:

  1. Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας σε καταλόγους που προσφέρουν do follow links. Πρόσφατα ένας κατάλογος στον οποίο είχα καταχωρήσει αρκετές σελίδες μου αποφάσισε να τροποποιήσει σε no follow links  τα καταχωρημένα site. Αποτέλεσμα όλες οι ιστοσελίδες μου  "έπεσαν" από 5-15 θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
  2. H καταχώρηση να γίνει στην σωστή κατηγορία ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Αν εσείς πουλάτε έπιπλα και βάλετε την επιχείρηση σας στην κατηγορία "web design" ό σύνδεσμος που θα δημιουργήσετε θα έχει πολύ μικρότερη αξία.
  3. Συμπληρώστε όλα τα πεδία που προσφέρει ο κάθε κατάλογος, διότι δεν μπορείτε να ξέρετε εκ των προτέρων με ποια κριτήρια θα γίνει η αναζήτηση.seo and web directories
  4. Στο πεδίο τίτλος μην βάζετε μία μοναδική φράση κλειδί.
  5. Προτιμήστε καταλόγους με page rank > 1. όσο μεγαλύτερο το page rank τόσο μεγαλύτερη βαρύτητα για τις μηχανές αναζήτησης θα έχει ο σύνδεσμος που θα δημιουργήσετε.
  6. Κάντε την καταχώρηση σας σε καταλόγους όπου θα έχουν όσο γίνεται λιγότερους συνδέσμους "ανταγωνιστών".
  7. Το τελευταίο και το πιο δύσκολο σημείο. Γράψτε μοναδική περιγραφή της επιχείρησής σας για ΚΑΘΕ κατάλογο στον οποίο γίνεται η καταχώρηση. Σε διαφορετική περίπτωση η Google (κυρίως) "βλέπει" διπλότυπο περιεχόμενο και του δίνει μικρότερη ή και αρνητική αξία.

 Αν θέλετε να καταχωρήσετε την επιχείρηση σας, σας προτείνω τον web-catalog.gr έναν διαδικτυακό κατάλογο στον οποίο μπορείτε να κάνετε πολύ εύκολα εγγραφή και να καταχωρήσετε την ιστοσελίδα σας χρησιμοποιώντας και κείμενο αγκύρωσης με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε. Η καταχώρηση επιχειρήσεων , προς το παρόν, είναι δωρεάν και γίνεται άμεσα χωρίς χρονική περίοδο έγκρισης.