• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Backlinks και serp

backlinks and serpΜετά τις τελευταίες αλλαγές του αλγορίθμου της Google πολλοί κάτοχοι ιστοσελίδων είδαν το site τους να κατρακυλάει κυριολεκτικά 5-10 σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένα keywords.

Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μπορεί να συντρέχουν ώστε να βρεθείτε μπροστά σε αυτό το δυσάρεστο αποτέλεσμα.

Τους πιο σημαντικούς μπορείτε να τους διαβάσετε στο άρθρο μας  Γιατί η ιστοσελίδα μου "έπεσε" στις μηχανές αναζήτησης

Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να δώσει μία απάντηση σε αυτούς που παρ' ότι έχουν κτίσει χιλιάδες backlinks δεν μπορουν να βρεθούν σε καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης (Search Engine Results Page).

Είναι γεγονός ότι η οικονομική κρίση δεν επιτρέπει στους επιχειρηματίες να προσλάβουν ένα ειδικό σύμβουλο σε θέματα προώθησης ιστοσελίδων και προσπαθούν τις περισσότερες φορές μονοι τους να βελτιώσουν την θέση της ιστοσελίδας τους στις μηχανές αναζήτησης.

Προσωπικά βλέπω ανταγωνιστές των πελατών μου να δημιουργούν σήμερα backlinks στα ίδια website που δημιούργησα εγώ πριν λίγες ημέρες. Οκ, δεν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται! Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι που προσπαθούν να πάρουν έναν συνδεσμο προς την σελίδα τους είναι η αξία του κάθε συδέσμου. Εδώ τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά αφού ένα link από ένα συγκεκριμένο blog μπορεί να έχει μεγάλη σημασία για ένα site και μηδενική σημασία για κάποιο άλλο.

Τα 6 σημαντικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε:

  1. Οι σύνδεσμοι να προέρχονται απο ιστοσελίδες που πραγματεύονται σχετικό θέμα με την δική σας ιστοσελίδα.Δημιουργία backlinks and serp
  2. Οι σύνδεσμοι να είναι dofollow.
  3. Στη σελίδα που τοποθετείτε το link προς την ιστοσελίδα σας να μην υπάρχουν δεκάδες άλλοι συνδέσμοι προς άλλες ιστοσελίδες.
  4. Οι σύνδεσμοι να προέρχονται από ιστοσελίδες με υψηλό page rank.
  5. Να μην χρησιμοποιείτε την ίδια λέξη κλειδί στα backlinks που δημιουργείτε.
  6. Να αποφύγετε προγράμματα που δημιουργούν αυτοματοποιημένα backlinks.

Αποτελεσματική αγορά domain name

Είμαστε στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου, γι ' αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να έχετε δική σας ιστοσελίδα για να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσα από τους χρήστες του διαδικτύου. Σε αντίθεση με τελευταία δεκαετία, τώρα είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε ένα δικτυακό τόπο. Ο σχεδιασμός, το θέμα, η διάταξη και κάθε προσαρμογή της ιστοσελίδας  είναι αρκετά πιο εύκολη σήμερα. Πριν φθάσετε όμως στον σχεδιασμό ιστοσελίδας, το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε είναι το domain name. Πρέπει να κάνετε τη σωστή επιλογή του ονόματος χώρου, προκειμένου να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, η οποία θα είναι εξίσου σημαντική όσο το brand name της επιχείρησής σας.

Τα σημαντικότερα  πράγματα που πρέπει να προσέξετε σε ένα domain name είναι τα εξής:

1. Βρείτε ένα όνομα που να αντανακλά αυτό που κάνετε στην επιχείρησή σας. Εάν δεν είναι διαθέσιμο το domain name με  το εμπορικό όνομά σας, τότε αφού αναλύσετε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά μπορείτε να επιλέξετε ένα αξιόλογο όνομα τομέα. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας είναι ένα φροντιστήριο γερμανικής γλώσσας, τότε θα πρέπει να αναζητήσετε  ένα domain name, όπως learn-german.com, γιατί αυτό θα συμβάλει σημαντικά στην καλύτερη προώθηση της ιστοσελίδας σας.

2. Οι μηχανές αναζήτησης εξελίσσονται και οι απαιτήσεις για την κατάταξη της  ιστοσελίδα σας σε υψηλότερες θέσεις τροποποιούνται διαρκώς. Οι τάσεις σήμερα δειχνουν, ότι κορυφαία  ανωτάτου επιπέδου ονόματα χώρου (top level domain names) με κατάληξη .com, .net και .org αρέσουν στις μηχανές αναζήτησεις. Βέβαια αν ενδιαφέρεστε μόνο για την ελληνική αγορά το καλύτερο είναι η καταληξη .gr Για κανένα λόγο μην λυπηθείτε 20-25 ευρώ και κατοχυρώσετε δωρεάν ονόματα χώρου όπως αυτά με κατάληξη .co.cc  ή .tk.

3. Αποφύγετε τη χρήση παύλας ή αριθμών στο όνομα τομέα. Επίσης, ένα μικρότερο όνομα τομέα είναι πολύ καλύτερο από ό,τι ένα μεγάλο όνομα τομέα. Η "αξία" σε ένα domain name  υπολογίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
  •     Μήκος του ονόματος (όσο μικρότερο είναι τόσο καλύτερο)
  •     Ακριβείς λέξεις
  •     Ανωτάτου επιπέδου επεκτάσεις, όπως .com, .net και .org
  •     Ηλικία του domain. Η παλαιότητα του  Domain έχει αρκετή σημασία, ενώ η διάρκεια κατοχύρωσης του  domain name  είναι εξίσου σημαντική. Αν έχετε συνδρομή μόνο για 1 έτος, τότε οι μηχανές αναζήτησης θα είναι επιφυλακτικές για την ιστοσελίδα  σας, καθώς θα αμφιβάλλουν αν είστε σοβαροί για την επιχείρησή σας, με αποτέλεσμα να μη σας κατατάσσουν υψηλότερα. Αντίθετα, αν έχετε κατωχυρώσει το  domain name για 3 έτη ή μεγαλύτερη χρονική διάρκεια, τότε θα σας εμπιστεύονται και θα σας θεωρούν ως σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο.
4. Ποτέ μην επιλέξετε ένα domain name που θα περιέχει ένα εμπορικό σήμα (όνομα εταιρείας ή προϊόντος). Για παράδειγμα, αν πουλάτε μοτοσυκλέτες μπορείτε να επιλέξετε ένα όνομα τομέα, όπως bestmotorbikes.gr, αλλά δεν θα πρέπει να κλείσετε ένα domain name, όπως besthondabikes.gr. H Honda είναι ένα εμπορικό σήμα και εσείς με αυτόν τον τρόπο το  παραβιάζετε.

Όταν είσαστε έτοιμοι και  έχετε αποφασίσει για το όνομα τομέα, τότε μπορείτε να το αγοράσετε από ένα πιστοποιημένο καταχωρητή.

Γιατί η ιστοσελίδα μου "έπεσε" στις μηχανές αναζήτησης

Πολύ συχνά με παίρνουν τηλέφωνο νέοι πελάτες που ανησυχούν για την απότομη πτώση στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης τους για μια λέξη κλειδί ή μία φράση κλειδί. Κατά την δική μου άποψη υπάρχουν πέντε πιθανοί λόγοι για αυτή την πτώση:

    Αλλαγή  αλγόριθμου: Η Google αλλάζει εκατοντάδες  φορές το χρόνο τον αλγόριθμο της. Παρόλο που οι περισσότερες αλλαγές είναι πολύ μικρές  συμβαίνουν  και μεγαλύτερες ενημερώσεις  μία ή δύο φορές το χρόνο, που μπορεί να έχουν επίδραση στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Σας προτείνω έλεγχο με το εργαλείο Google Αnalytics για να δείτε εάν υπάρχει μια αξιοσημείωτη ημερομηνία κατά την οποία υπήρχε μια πτώση της επισκεψιμότητας, και στη συνέχεια τον έλεγχο  με SEOMoz που αφορά την αλλαγή του αλγόριθμου για να δείτε αν υπήρχε μια αλλαγή πάνω ή γύρω από την εν λόγω ημερομηνία. Μόλις εντοπίσετε την ενημερωμένη έκδοση που έπληξε την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να κάνετε κάποια έρευνα και να αναζητήσετε τις αλλαγές που έγιναν.

   Απώλεια ορισμένων συνδέσμων : Αν έχετε δημιουργήσει δεσμούς προς την ιστοσελίδα σας, είναι πιθανό να χάσετε μερικούς από αυτούς σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Η καλύτερη λύση είναι να επισκεφθείτε το  www.ahrefs.com, να εκτελέσετε μια ανάλυση , και να διαπιστώσετε  αν υπήρχαν σημαντικές απώλειες συνδέσμων την χρονική περίοδο που συνέβει και η  πτώση. Ο ιστότοπος Ahrefs θα σας πει ποιες συνδέσεις χάθηκαν, έτσι ώστε να μπορείτε να πάρετε τους ιδιαίτερα αποτελεσματικούς δεσμούς και πάλι.

    "Τιμωρία" του  site: Αυτό είναι το  απόλυτα χειρότερο σενάριο! Για να προσδιορίσετε αν τιμωρήθηκαν, και πώς τιμωρήθηκαν, οι ιστοσελίδες σας διαβάστε της οδηγίες της Google για Webmasters. Μόλις καθοριστεί το είδος της ποινής που έχετε λάβει, μπορείτε να αρχίσετε να εργάζεστε για το πώς μπορεί να διορθωθεί. Τα τελευταία χρόνια η συνηθέστερη κύρωση που σχετίζεται με το SEO έχει να κάνει με υπερβολικά βελτιστοποιημένες συνδέσεις σε έναν ιστοχώρο, που σημαίνει ότι πάρα πολλές συνδέσεις χρησιμοποιούν ακριβή αντιστοιχία λέξη-κλειδί ως κείμενο αγκύρωσης και πολύ λίγοι χρησιμοποιούν το URL  ή το όνομα του site.

   Υπερβολική βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας : Υπάρχει και αυτή η περίπτωση που αφορά την  υπερβολική βελτιστοποίηση, και δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο που μισεί η Google από κάποιον που προσπαθεί πάρα πολύ έντονα για  καλύτερη κατάταξη για συγκεκριμένες φράσεις-κλειδιά. Πρέπει όλη η προσπάθεια βελτιστοποίησης ιστοσελίδας να γίνεται  σχετικά με «φυσικό» τρόπο βελτιστοποίησης, έτσι ώστε να μην  λέει στην Google "Προσπαθώ να σας χειραγωγήσω", το οποίο είναι ότι χειρότερο. Η συμβουλή μου είναι να εξετάσετε την ιστοσελίδα σας και να κάνετε έλεγχο για κατάχρηση σε λέξεις κλειδιά, στις ετικέτες, σε εσωτερικές συνδέσεις , σε τίτλους, σε επικεφαλίδες και στο περιεχόμενο. Σίγουρα, θα εκπλαγείτε από την συχνότητα που  η "τιμωρημένη" φράση εμφανίζεται στο δικτυακό σας τόπο. Ένας "παλιομοδίτικος" τρόπος για να ελέγξετε το περιεχόμενο γρήγορα για κάθε λέξη-κλειδί  είναι τα Webmaster Tools.

   Έλλειψη υπομονής:  Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα από το Danny Sullivan στο άρθρο του The Return of the Dance Google, είναι πολύ πιθανό ότι το site σας είναι να βρίσκεται σε ένα μετα-αλγοριθμικό "ανεβοκατέβασμα" που στέλνει το site σας πάνω και κάτω στην κατάταξη του στο ευρετήριο της Google. H καλύτερη λύση είναι να περιμένετε μια εβδομάδα και να δείτε αν το site αποκτά  ξανά την θέση που είχε.

Καλώς ή κακώς η ιδιοκτησία ενός δικτυακού τόπου  είναι πολύ αγχωτική, ειδικά όταν βασίζεται σε επισκεψιμότητα μέσω φράσεις-κλειδιών, και μια απώλεια στην κατάταξη μπορεί να σημαίνει σημαντικές επιπτώσεις για τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Ας ελπίσουμε ότι, αυτοί οι 5 πιθανοί λόγοι που αφορούν την πτώση του  site σας στην κατάταξη, θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε το πρόβλημα του δικτυακού σας τόπου και να το λύσετε σύντομα.

Ελληνικοί χαρακτήρες στον τίτλο μιας ιστοσελίδας και SEO

 Κατά καιρούς διάβαζα σε πολλά forum και blogs να προτείνεται η χρησιμοποίηση ελληνικών χαρακτήρων στα URL προκειμένου να επιτευχθεί μια καλύτερη θέση κατάταξης της ιστοσελίδας με βάση τις λέξεις κλειδιά που περιέχονται στον τίτλο.

Έτσι και εγώ όταν επανασχεδίασα την ιστοσελίδα μου αποφάσισα να ακολουθήσω τις συμβουλές των συγγραφέων και να χρησιμοποιήσω

Ακομή δεν έχω πεισθεί για αυτό,αλλά το μόνο σιγουρο είναι ότι η Google δεν ευρετηριάζει (εύκολα;) τις σελίδες με ελληνικους χαρακτήρες στα url.

Για του λόγου το αληθές δημιουργώ και αυτό το άρθρο σήμερα 29 Απριλίου 2013 το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα βρεθεί στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης σε λίγες ώρες,σε αντίθεση με τα υπόλοιπα άρθρα του Blog που ΑΚΟΜΑ και μετά από έναν ολόκληρο μήνα συγγραφής δεν βρίσκονται στο ευρετήριο τησ Google!

Περιμένω τα δικά σας σχόλια.

Ο ρόλος του domain name στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας

Domain-name

Στο Internet υπάρχουν  πάρα πολλά άρθρα για το συγκεκριμένο θέμα, όμως εγώ θα σας μιλήσω για  την προσωπική μου εμπειρία, από την  διαχείριση των  site που κατασκευάζω  και από την ενασχόληση μου με την προώθηση ιστοσελίδων.

Αν η επιχείρηση σας πουλάει για παράδειγμα κλιματιστικά, η επιλογή ενός Domain name που θα περιέχει την λέξη "klimatismos" ή "klimatistika" θα είναι σίγουρα ένα καλό πρώτο βήμα για την προώθησή της.

Προσέξτε όμως δεν είναι το Α και το Ω.

Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι μου που ασχολούνται με τον σχεδιασμό  ιστοσελίδων και παρόλο που στο domain name δεν έχουν καμμία από τις λέξεις:

κατασκευή, ιστοσελίδα, σχεδιασμός, Web design, web development κλπ να βρίσκονται σε πολύ καλή θέση για την λέξη κλειδί "κατασκευή ιστοσελίδων".

Αυτό φυσικά  δεν έγινε τυχαία!

Πίσω από αυτό που βλέπει ο επισκέπτης, είναι ένας άλλος κόσμος που ονομάζεται προώθηση ιστοσελίδας.

Τι εννοώ;

Ότι τα websites που βλέπετε να κατέχουν τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης έχουν ακολουθήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική που τους έφερε σε αυτές τις θέσεις, συνδυασμένο αποτέλεσμα  βελτιστοποίησης της  ιστοσελίδας καθώς και την δημιουργία backlinks.

Το συμπέρασμα;

Το domain name καλό είναι να περιέχει λέξεις κλειδιά αλλά δεν είναι και απαραίτητο.

HTML 5 και CSS3

 

Τί είναι η HTML;

Η Html είναι τα αρχικά των λέξεων HyperText Markup Language, που μεταφράζεται  ως Γλώσσα Χαρακτηρισμού Υπερ-Κειμένου.

Κάθε σελίδα που εμφανίζεται στο Internet είναι ένα αρχείο γραμμένο με τη γλώσσα HTML  που περιλαμβάνει το κείμενο της σελίδας, τη δομή της και τους συνδέσμους προς άλλα έγγραφα, εικόνες ή άλλα μέσα. Ο φυλλομετρητής (web browser) παίρνει τις πληροφορίες από τον web server, τις μορφοποιεί και τις εμφανίζει κατάλληλα για το σύστημά μας. Διαφορετικά προγράμματα φυλλομετρητή μπορεί να μορφοποιούν και να εμφανίζουν το ίδιο αρχείο με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα με τις δυνατότητες του συστήματος στο οποίο τρέχουν και τις επιλογές διαμόρφωσης του προγράμματος του φυλλομετρητή.

Η HTML 5  είναι το νέο τελευταίο πρότυπο για την HTML.

Η προηγούμενη έκδοση της HTML, HTML 4.01, δημιουργήθηκε 14 χρόνια πριν.Το διαδίκτυο έχει αλλάξει πολύ από τότε.

Παρόλο που η HTML5 είναι ακόμη ένα έργο σε εξέλιξη, τα μεγάλα προγράμματα περιήγησης υποστηρίζουν πολλά από τα νέα στοιχεία HTML5
Η HTML5 είναι μια συνεργασία μεταξύ του World Wide Web Consortium (W3C) και το Web Hypertext Application Technology Working Group (WHATWG).

Η νέα αυτή γλώσσα προσφέρει καλύτερη εμπειρία στο χρήστη και δυνατότητα καλύτερου σχεδιασμού της ιστοσελίδας.

 

 Τι είναι η CSS;

Η CSS είναι μία γλώσσα προγραμματισμού που το όνομά της προέρχεται  από τα αρχικά των λέξεων Cascading Style Sheets , που μεταφράζονται ως Διαδοχικά φύλλα στυλ.

Μέσω αυτής μορφοποιείς τα  αντικείμενα και τα κείμενα  των ιστοσελίδων με σαφήνεια και ιδιαίτερη ευελιξία έτσι ώστε να εμφανίζοντε στον περιηγητή ως εξαιρετικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα.

Η css 3 είναι η τελευταία έκδοση της γλώσσας υποστηρίζεται από όλους τους web browsers και δίνει ως αποτέλεσμα ένα εκπληκτικό σχεδιασμό ιστοσελίδας.