• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Κατασκευή eshop με Virtuemart

Το "VirtueMart" είναι μια ολοκληρωμένη λύση ανοικτού κώδικα για ηλεκτρονικό εμπόριο και είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) ανοικτού κώδικα Joomla!™ μετατρέποντας τον ιστότοπο σε ένα πλήρως παρεμετροποιήσιμο ηλεκτρονικό κατάστημα. virtuemart 


Ο σχεδιασμός του Virtuemart είναι τέτοιος ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα του συνδυασμού γλώσσας προγραμματισμού PHP & MySQL (χωρίς να απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού), και η κατασκευή eshop υλοποιείται πολύ εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μερικά από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Virtuemart είναι:

Γενικά:
• Πολλαπλές Γλώσσες
• Πολλαπλά Νομίσματα
• Ποικίλοι τρόποι φορολογικών μοντέλων
• Εγγραφή χρηστών με διαφορετικές επιλογές - Ασφαλής διαχείριση με username και password
• Ιστορικό παραγγελιών
• Πλήρης παραμετροποίηση προσωπικών στοιχείων (διευθύνσεις, στοιχεία τιμολόγησης...)
• Δυνατότητα για ασφαλείς συναλλαγές (https) όπου αυτό κριθεί απαραίτητο
• Αποστολή παραμετροποίησιμων email για όλα τα βήματα της συναλλαγής

Αναφορικά με την παρουσίαση προϊόντων:
• Απεριόριστες κατηγορίες και προϊόντα
• Γρήγορη αναζήτηση με διάφορα κριτήρια
• Δυνατότητα αξιολόγησης και προσθήκη σχολίων
• Εμφάνιση διαθεσιμότητας
• Ένθεμα με τα ευπώλητα προϊόντα, όσα είναι σε προσφορά, όσα μπήκαν πρόσφατα στο κατάστημα
• Ενημέρωση εγγραμμένων χρηστών για τα νέα του ηλεκτρονικού καταστήματος

Διαχείριση:
• Δυνατότητα διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω του ιστότοπου.
• Προσθήκη/επεξεργασία/διαγραφή προϊόντων, προμηθευτών, πελατών
• Πολλαπλά αρχεία που θα συνοδεύουν το κάθε προϊόν
• Προσθήκη επιπρόσθετων χαρακτηριστικών ανά προϊόν
• Κατηγορίες πελατολογίου (χονδρική, λιανική, συνεργάτες)
• Διαφορετικές τιμές ανά προϊόν
• Πολλαπλές δυνατότητες παρουσίασης τιμών στον ιστότοπο
• Άμεση μετατροπή νομισμάτων
• Πλήρη στατιστικά στοιχεία
• Έλεγχο διαθεσιμότητας
• Συνολικές αναφορές για το κατάστημα
• Διαχείριση παραγγελιών
• Οι παραγγελίες αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων για εύκολη πρόσβαση

Πληρωμή και Αποστολή:
• Άμεση πληρωμή με χρήση πιστωτικής κάρτας
• Ολοκλήρωση της συναλλαγής σε σελίδες της Τράπεζα που θα επιλέξει ο πελάτης
• Προκαθορισμένοι ηλεκτρονικοί τρόποι πληρωμής όπως: authorize.net®, PayPal, 2Checkout, eWay, Worldpay, PayMate and NoChex. Ευελιξία για την αποστολή των προϊόντων για Ελλάδα και εξωτερικό (π.χ. InterShipper, UPS, USPS, FedEx, Speedex, ACS)

Για την ολοκληρωμένη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος προτείνεται και η αγορά / χρήση / ρύθμιση των ακόλουθων υπο-εφαρμογών:
• Πλήρες πρόσθετο παραμετροποίησιμο γραφιστικό θέμα, το οποίο θα προσαρμοστεί στο επιλεγμένο template της ιστοσελίδας.
• Module εκκαθάρισης πιστωτικών καρτών Eurobank, Alpha, Winbank, Αγροτική, για την ασφαλή ολοκλήρωση των τραπεζικών συναλλαγών.
• Εργαλεία για την εξαγωγή προϊόντων και τιμών για άμεση αναζήτηση από δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ηλεκτρονικών καταστημάτων: XMLvmItems (skroutz.gr), XMLvmProducts (shopping.pathfinder.gr), XMLeprice (eprice.gr)
• Ευκολότερη ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος από αρχεία xls: VMConnector Web Services module
• Σύστημα μενού για ταχύτερη / ευκολότερη πρόσβαση στις κατηγορίες προϊόντων

5 λόγοι για να ανανεώσετε την παλιά σας ιστοσελίδα

ανανέωση ιστοσελίδας
Ενα λειτουργικό website αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας στην παγκόσμια αγορά. Ταυτόχρονα είναι και η βιτρίνα της επιχείρησής σας στον κόσμο του internet.

Ομως, όπως ακριβώς ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι πάντοτε ελκυστική στους πελάτες.
Για να γίνει αυτό εφικτό σε βάθος χρόνου, πρέπει κατά καιρούς να την ανανεώνετε. Φυσικά δεν μιλάμε για το περιεχόμενο, το οποίο πρέπει να ανανεώνεται συνεχώς για να κρατηθεί "ζωντανό" το website. Μιλάμε για την ίδια την ιστοσελίδα, δηλαδή τη σχεδίαση, τα menus, τα χρώματα, τη δομή της γενικότερα.

Σε μια σύγχρονη ιστοσελίδα η ανανέωση μπορεί να αφορά μόνο αλλαγή στο template, σε παλιότερες μπορεί να αφορά την εξ ολοκλήρου ανακατασκευή της, ώστε να παραμείνει λειτουργική και ανταγωνιστική.
Αν έχετε ακόμη αμφιβολίες για την αναγκαιότητα ανανέωσης της ιστοσελίδας, υπάρχουν πολλοί λόγοι που θα σας πείσουν. Ας ρίξουμε μια ματιά στους 5 πιο σημαντικούς:


Ανανέωση του design

Πώς θα σας φαινόταν αν βλέπατε στο δρόμο μια βιτρίνα καταστήματος η οποία δεν έχει αλλάξει εδώ και 5 χρόνια;
Αν έχετε επαναπαυθεί στο σούπερ design που είχε η ιστοσελίδα σας πριν 5 χρόνια, τότε σήμερα πιθανότατα θα μοιάζει με... online μουσείο! Οι περισσότερες εταιρίες αλλάζουν το σχεδιαστικό κομμάτι της ιστοσελίδας τους ανά 2 ή 3 χρόνια, ώστε να διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον των επισκεπτών τους. Ενα "φρεσκάρισμα" στο template και το σχεδιασμό θα δώσει στο website σας τον αέρα ανανέωσης που χρειάζεστε.


Υψηλή θέση κατάταξης

Το website σας είχε κατασκευαστεί πριν μερικά χρόνια με όλες τις προδιαγραφές για ένα επιτυχημένο SEO. Τα στατιστικά στο Google Analytics όμως δείχνουν τους τελευταίους μήνες συνεχή μείωση των επισκέψεων από οργανική αναζήτηση. Γιατί;
Η απάντηση βρίσκεται στις συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιεί η Google στους αλγόριθμούς της, για να προσφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην αναζήτηση. Παράγοντες που κάποτε θεωρούνταν σημαντικοί για την υψηλή κατάταξη μιας ιστοσελίδας, σήμερα έχουν χάσει τη σημασία τους ή είναι ασήμαντοι, ενώ αντίθετα έχουν κυριαρχική θέση χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα του website και ο responsive σχεδιασμός.


Εμπειρία χρήσης

Στόχος κάθε ιστοσελίδας είναι να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης. Ακόμη και μικρές αλλαγές στη δομή της ιστοσελίδας, όπως η αλλαγή του μεγέθους των γραμματοσειρών και η βελτίωση των menus μπορεί να κάνουν τη ζωή των επισκεπτών σας πολύ πιο εύκολη. Η αξιολόγηση της εμπειρίας χρήσης δεν αφορά μόνο την πλοήγηση από σταθερό υπολογιστή ή laptop, αλλά και από κινητές συσκευές.


Ανταγωνισμός

Ακόμη κι αν εσείς δεν αποφασίζετε να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας, δεν σημαίνει ότι θα κάνουν το ίδιο και οι ανταγωνιστές σας! Ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός είναι σκληρός και ιδιαίτερα στο internet, όπου οι χρήστες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες θα επισκεφθούν δεκάδες ανταγωνιστές σας πριν πάρουν την τελική τους απόφαση. Αν οι ανταγωνιστές σας διαθέτουν πιο σύγχρονη ιστοσελίδα, τότε σίγουρα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα απέναντί σας.


Branding

Μια ιστοσελίδα με ενημερωμένο περιεχόμενο και σύγχρονο design αναμφίβολα είναι επένδυση στη φήμη της εταιρίας, αφού δημιουργεί την εικόνα μιας σοβαρής και οργανωμένης επιχείρησης που σέβεται τους πελάτες της.


Στην Art On Web μπορούμε να σας βοηθήσουμε να υλοποιήσετε ανανέωση ιστοσελίδας και να διατηρήσετε την διαδικτυακή σας παρουσία ανταγωνιστική.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δείξουμε με συγκεκριμένες προτάσεις ποια σημεία της ιστοσελίδας σας χρειάζονται βελτίωση.

Κατασκευή eshop – Πως να αυξήσετε τον αριθμό πωλήσεων

κατασκευή eshop
Καλώς ή κακώς πολλοί πιστεύουν ότι το eshop είναι μία εύκολη λύση για να επεκτείνουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους και να αυξήσουν τα κέρδη της επιχείρησης τους.

Ναι, το eshop είναι μία λύση για να κάνετε το άνοιγμα προς μία νέα αγορά, την αγορά του διαδικτύου.

Αλλά φυσικά τίποτα δε γίνεται εύκολα, απλά και χωρίς κόστος.
Χρειάζεται επαγγελματισμός, στρατηγική, σωστός προγραμματισμός, επιμονή και υπομονή για να επιτύχετε τις πρώτες σας πωλήσεις μέσω του eshop σας.
Δεν αρκεί απλά να υλοποιήσετε κατασκευή eshop για να ξεκινήσετε να πουλάτε τα προϊόντα σας μέσω Internet.

Όπως συμβαίνει και με τη κατασκευή μίας ιστοσελίδας έτσι και η κατασκευή eshop είναι μόνο η αρχή. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανούσιο να επενδύσετε χρήματα για τη δημιουργία ενός eshop αν κατόπιν κανένας χρήστης δεν το επισκέπτεται.

Αλλά ακόμα και αν κάποιοι χρήστες το επισκέπτονται, χρειάζεται να πείσετε τους επισκέπτες του eshop σας τουλάχιστον ότι:
  • είστε μία σοβαρή εταιρεία με υπόσταση (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, Α.Φ.Μ.),
  • έχετε όρους και συνθήκες λειτουργίας στο eshop σας, 
  • παρέχετε υπηρεσία υποστήριξης σε περίπτωση προβλήματος,
  • και φυσικά ότι είναι ασφαλές για τον οποιοδήποτε χρήστη να πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω της ιστοσελίδας σας.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως απαραίτητα για να ξεκινήσετε τις πωλήσεις σας στο διαδίκτυο. Αλλιώς, κανείς μα κανείς δε πρόκειται να σας εμπιστευθεί και να βάλει τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του, για να προχωρήσει στην αγορά ενός προϊόντος μέσω του eshop σας.


Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά που πείθουν τον καταναλωτή να ολοκληρώσει την αγορά ;

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν έναν καταναλωτή στο να προτιμήσει την  αγορά από ένα συγκεκριμένο eshop είναι:
  • Τα δωρεάν μεταφορικά
  • Οι ανταγωνιστικές τιμές
  • Οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων
  • Οι ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να φαίνονται στη σελίδα παρουσίασης ενός προϊόντος του eshop;


Χαρακτηριστικά σελίδας προϊόντος eshop


  1. Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης
  2. Έκπτωση με επισήμανση
  3. Δυνατότητα για zoom (μεγέθυνσης) του προϊόντος
  4. Περισσότερες από μία φωτογραφίες του προϊόντος
  5. Video που αφορούν τη χρήση του προϊόντος
  6. Φιλική για το επισκέπτη περιήγηση
  7. Κουμπί για την αγορά (προσθήκη στο καλάθι)
  8. Δυνατότητα αναζήτησης προϊόντων
  9. Ξεκάθαρη περιγραφή
  10. Δωρεάν μεταφορικά
  11. Ευκρινής γραμματοσειρά
  12. Ένα καλό σλόγκαν μετά (ή πριν) την περιγραφή του προϊόντος
  13. Επιλογή μεγέθους, χρώματος, διαστάσεων κλπ
  14. Σχόλια αγοραστών του προϊόντος
  15. Εμφάνιση σχετικών προϊόντων
  16. Διαμοιρασμός στα Social Media
  17. Κουμπί για δυνατότητα αποστολής με email σε φίλο
  18. Δυνατότητα Live chat
  19. Εικονίδια που αποτελούν απόδειξη εμπιστοσύνης προς το ηλεκτρονικό κατάστημα
  20. Εικονίδια που δείχνουν ότι το eshop σας είναι ασφαλές
  21. Κατάργηση του "άδειου" τμήματος της σελίδας του προϊόντος.

Τα στοιχεία με μπλε γραμματοσειρά είναι τα απολύτως απαραίτητα.

Αν βρίσκεστε σε σκέψη για κατασκευή eshop μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν έχετε να προσθέσετε κάτι μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας παρακάτω.

Ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας και γιατί τη χρειάζεστε




Μία ιστοσελίδα που το περιεχόμενο της δεν ανανεώνεται τακτικά θεωρείται νεκρή.

Χάνει όλη την αξία της και δε μπορεί σε καμιά περίπτωση να αποτελέσει άξονα επένδυσης για την επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας σας.

Είναι πολύ διαδεδομένο και σύνηθες φαινόμενο να κατασκευάζετε μία ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας και μετά το τέλος της κατασκευής να μην ανανεώνετε ποτέ ξανά το περιεχόμενο της.  Αυτή η νοοτροπία αναπτύχθηκε πάρα πολύ την προηγούμενη δεκαετία, όπου η βασική ιδέα της κατασκευής μίας εταιρικής ιστοσελίδας ήταν η αντιγραφή – επικόλληση του φυλλαδίου της εταιρείας.

    Στη σημερινή εποχή, οι εξελίξεις στο web δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο!

Και πιο συγκεκριμένα δεν πρέπει απλά να προσθέτετε κείμενο στην ιστοσελίδα σας, αλλά θα πρέπει αυτό το κείμενο να είναι:

    -       φρέσκο
    -       μοναδικό
    -       χρήσιμο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας
 
Παρακάτω σας αναφέρω 3 βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να ανανεώνετε τακτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας


1. Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν τις ιστοσελίδες που ενημερώνουν συχνά το περιεχόμενο τους, με τη βελτίωση της  κατάταξη τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Στόχος μίας μηχανής αναζήτησης είναι να προσφέρει σε ένα χρήστη που αναζητάει κάτι στο Internet το καλύτερο και σωστότερο αποτέλεσμα σε μία συγκεκριμένη αναζήτηση που αυτός πραγματοποιεί.
 
Για να επιτύχουν το στόχο τους οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να αναγνωρίσουν ποιες ιστοσελίδες στο Internet περιέχουν « σωστό» περιεχόμενο. H συχνότητα ανανέωσης του περιεχόμενου μίας ιστοσελίδας αποτελεί έναν από τους παράγοντες που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να αναγνωρίσουν ποιες ιστοσελίδες περιέχουν σωστό περιεχόμενο. Με άλλα λόγια, όταν μία ιστοσελίδα ανανεώνεται συχνά οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ότι αυτή αποτελεί πηγή σωστού και θεμιτού περιεχομένου και άρα την ανταμείβουν κατά κάποιο τρόπο βελτιώνοντας την κατάταξη της στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο σε μία ιστοσελίδα το ρομπότ ή αράχνη της Google επισκέπτεται τη σελίδα αυτή ώστε να κάνει τη γνωστή ευρετηρίαση (crawling & indexing) και να τη συμπεριλάβει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων!
 Παράδειγμα
Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι αυτό μίας εφημερίδας.
    Θα αγοράζατε ποτέ μία εφημερίδα που βγαίνει κάθε Κυριακή και περιέχει συνεχώς τα ίδια άρθρα; Φυσικά όχι…
    Γιατί;
    Γιατί πολύ απλά το περιεχόμενο είναι συνεχώς το ίδιο άρα δεν υπάρχει προστιθέμενη αξία και λόγος να την αγοράσετε.
 
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την ιστοσελίδα σας.
Γιατί ένας χρήστης να την επισκεφθεί αν το περιεχόμενο της παραμένει συνεχώς το ίδιο;


 2. Δίνετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να ξαναεπισκεφθούν την ιστοσελίδα σας και αυξάνετε την πιθανότητα να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Αυτό είναι άμεση συνέπεια του πρώτου λόγου.
Ένας χρήστης είναι πολύ πιθανό να μην είναι έτοιμος να «αγοράσει» κάτι την πρώτη φορά που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας. Λέγοντας αγοράσει εννοώ:
  • πραγματική αγορά προϊόντος αν πρόκειται για eshop,
  • επικοινωνία μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή φόρμα επικοινωνίας αν πρόκειται για παροχή υπηρεσίας ή άλλη δραστηριότητα.
 
Αν όμως ο επισκέπτης συνεχίσει να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και να βρίσκει περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει και που πιθανό να του λύνει κάποιους προβληματισμούς του, τότε αυξάνεται η πιθανότητα στη 2η ή 3η φορά που θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας να «αγοράσει» κάτι από εσάς.
Αν δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο, ανακοινώσεις και νέα σχετικά με τη δραστηριότητα σας, τις εξελίξεις στον τομέα σας τότε πείθετε τους επισκέπτες σας ότι είστε μέσα στα πράγματα, ότι υπάρχει εξέλιξη και πρόοδος. Έτσι κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους και με τον καιρό μπορεί ένας επισκέπτης της ιστοσελίδας σας να μετατραπεί τελικά σε πελάτη σας.


 3. Παρακολουθείτε τις αλλαγές και πως αυτές επηρεάζουν την απόδοση της ιστοσελίδας σας.

Αν θέλετε να γνωρίζετε κατά πόσο η ιστοσελίδας σας αποδίδει είναι πολύ βασικό να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα της. Το να γνωρίζετε ποια θέματα προσελκύουν επισκέπτες και ποια όχι, είναι πρωταρχικό για την επιτυχημένη απόδοση της ιστοσελίδας σας.
Αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας δεν αλλάζει ποτέ πως θέλετε να γνωρίζετε τι αποδίδει και τι όχι;

Αναλύστε τα δεδομένα σας, κάντε αλλαγές και ανανεώσεις στο περιεχόμενο σας, παρακολουθήστε την επιρροή που αυτές οι αλλαγές έχουν στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και θα δείτε ότι μόνο έτσι θα είστε κερδισμένοι!
Εσείς κάθε πότε ανανεώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας;

Αν χρειάζεστε συμβουλές και επεξηγήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν βρίσκετε χρήσιμο αυτό το άρθρο τότε μοιραστείτε το.

Προωθηση ιστοσελίδων στη google - OnPage SEO τεχνικές

On page SEO

Σήμερα θα δούμε τους πραγματικούς On Page SEO παράγοντες με βάση τις πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορούμε να κατανοήσουμε τους παράγοντες αυτούς είναι να γνωρίζουμε ελάχιστα από κατασκευή ιστοσελίδων.

Όταν μιλάμε για OnPage SEO αναφερόμαστε σε 2 κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία αφορά τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε.
Η δεύτερη κατηγορία σχετίζεται με άλλους παράγοντες. Στο σημερινό μας post, θα αναφερθούμε μονάχα στο πρώτο μέρος.

OnPage SEO: Βελτιστοποίηση με βάσει τις λέξεις – κλειδιά (keywords) – βαθμός σημαντικότητας.

Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στην αρχή του «Title Tag» Βαθμός σημαντικότητας : ******

Το Title Tag είναι ο Τίτλος της ιστοσελίδας μας.
Έστω ότι έχουμε μία ιστοσελίδα και πουλάμε διάφορα είδη σπιτιού και επίπλου. Θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας για την λέξη «Έπιπλα». Μέσα στο Title Tag λοιπόν, (δηλαδή στον ΤΙΤΛΟ της ιστοσελίδας μας) πρέπει να έχουμε για παράδειγμα την φράση: «Είδη σπιτιού και επίπλου – Έπιπλα Yiannis». Το δικό μου Title Tag είναι «Προωθηση ιστοσελίδων στη google - OnPage SEO τεχνικές - Art On Web»

 

Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στην βάση του domain name Βαθμός σημαντικότητας : ******

Όταν λέω στην βάση του domain name τι εννοώ. Καταρχήν, domain name είναι το όνομα της ιστοσελίδας μας που έχουμε αγοράσει. Το δικό μου Domain Name είναι “artonweb.gr”. Καταλάβατε τι εννοώ. Όταν αναφέρομαι “στην βάση”, εννοώ, το domain name να είναι η λέξη – κλειδί που θέλουμε να κάνουμε βελτιστοποίηση .


«H1 Headline Tag» Βαθμός σημαντικότητας : *****

Τι είναι το H1 Head Line Tag;  Headline Tags, είναι οι «επικεφαλίδες». Υπάρχουν επικεφαλίδες h1-h2-h3-h4-h5-h6, όσο ποιο μικρά είναι τα γράμματα στην επικεφαλίδα, αντίστοιχη  είναι και η αρίθμηση της αλλά και η σημαντικότητα της. Το νούμερο «1»  μπροστά από το “H” είναι η πρώτη επικεφαλίδα, στην οποία ολόκληρη η φράση μαζί με την λέξη κλειδί είναι γραμμένη με μεγαλύτερα γράμματα. Ας δούμε ένα παράδειγμα με h2 tag

 Βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων

 

 «anchor text» Βαθμός σημαντικότητας : *****

Τι είναι το “anchor text”: Είναι ένα link που έχει μέσα την λέξη – κλειδί. Αυτό το link μπορεί να βρίσκεται είτε μέσα στην ίδια την σελίδα που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε, είτε να το βάλουμε εμείς σε μία άλλη εσωτερική σελίδα (της ιστοσελίδας μας) και να μας στέλνει στην σελίδα που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε. Αυτό το link θα πρέπει να εμπεριέχεται μέσα σε κείμενο. Πώς δημιουργούμε το anchor text:
Χρησιμοποιούμε τον κώδικα “<a href=””>keyword</a>”
Παράδειγμα: Αν θέλω να βελτιστοποιήσω το https://artonweb.gr για την λέξη «προώθηση ιστοσελίδων» τότε η μορφή του κώδικα θα είναι ως εξής : <a href="https://artonweb.gr" >προώθηση ιστοσελίδων</a> και θα μου δώσει anchor text : προώθηση ιστοσελίδων


Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στην αρχή του «H1 Headline Tag» Βαθμός σημαντικότητας : ****

Όπως και με τον Τίτλο, έτσι και με τις επικεφαλίδες, να είναι στην αρχή η λέξη – κλειδί μας.


Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στις πρώτες 50 με 100 λέξεις στον HTML κώδικα της ιστοσελίδας μας.Βαθμός σημαντικότητας : ****

Τι εννοώ με αυτό : Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στις πρώτες 50 με 100 λέξεις του περιεχομένου μας / κειμένου μας
 

Η λέξη – κλειδί να βρίσκεται στο URL της σελίδας που θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε Βαθμός σημαντικότητας : ****

URL είναι όλο το http://domain/μπλα μπλα. Αν υποθέσουμε πως θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε μία εσωτερική ιστοσελίδα, η οποία περιέχει έπιπλα, θα έπρεπε να ήτανε αυτής της μορφής : https://to-domain-name-mou.gr/επιπλα. Και εννοείται πώς ισχύουν όλοι οι πάνω παράγοντες για τις εσωτερικές σελίδες.

 

Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται στα άλλα «Headline Tags (h2,h3…h6)» Βαθμός σημαντικότητας : ***

Όπως με το H1 Tag, υπάρχουνε και τα h2,h3….h6 τα οποία και αυτά είναι επικεφαλίδες. Αυτές οι επικεφαλίδες είναι εξίσου εκμεταλλεύσιμες μέσα σε ένα μεγάλο κείμενο. Δηλαδή : ακόμα και αν τα γράμματα είναι μικρότερα σε μέγεθος στις επικεφαλίδες αυτές (Η1>h2>…h6) μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε με τέτοιο τρόπο (δηλαδή να πειραματιστούμε) και να μας φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει στάνταρ συνδυασμός.


«Image Alt Text» Βαθμός σημαντικότητας : ***

Τι είναι το Image Alt Text:  Είναι ένα κείμενο πίσω από τις εικόνες που έχουμε στην ιστοσελίδα μας, και φαίνεται στο GoogleBot. Το GoogleBOT καταρχήν δεν διαβάζει εικόνες, ούτε γραφικά, ούτε βίντεο.  Όμως αν καταφέρουμε να βάλουμε εικόνα ή βίντεο ή γραφικά, ενισχύουμε την αισθητική της ιστοσελίδας μας. Πώς γίνεται αυτό;  Πρέπει να υπάρχει κείμενο «πίσω» από την εικόνα, δηλαδή στο “alt text”.  Ο ίδιος ο Matt Cutts λέει στον κόσμο μέσα από τα βίντεο του πως καλό θα ήτανε το κείμενο των εικόνων να συνοδεύεται με την λέξη “image” μετά τις λέξεις κλειδιά, διότι το ΒΟΤ αντιλαμβάνεται καλύτερα με αυτόν τον τρόπο. Π.Χ, ένα καλό alt image tag θα ήτανε «Εργονομικά έπιπλα image».


Η πυκνότητα της λέξης – κλειδί που βρίσκεται στο κείμενο. Βαθμός σημαντικότητας : ***

Keyword Density η αλλιώς, η πυκνότητα της λέξης – κλειδί που βρίσκεται μέσα στο κείμενο. Με λίγα λόγια είναι ο ρυθμός που επαναλαμβάνεται η λέξη – κλειδί μας. Δεν μπορούμε να θέλουμε να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας για την λέξη «Έπιπλα» και να γράφουμε ανά 2 λεπτά «Έπιπλα». Πρέπει να γράφουμε φυσικά και η πυκνότητα της λέξης κλειδί μας να μην ξεπερνάει το 2-3% σε σχέση με όλο το κείμενο.
 
Προσοχή! Αν χρησιμοποιηθεί λάθος αυξάνεται ο βαθμός επικινδυνότητας


Η λέξη – κλειδί να βρίσκεται στα ονόματα των εικόνων που ανεβάζουμε στην ιστοσελίδα μας. Βαθμός σημαντικότητας : ***

Πριν είπαμε για το image alt tag. Εδώ αναφερόμαστε στο ΟΝΟΜΑ του αρχείου της εικόνας που ανεβάζουμε στον server μας. Δηλαδή: Έχεις μία εικόνα στον υπολογιστή σου που δείχνει ένα έπιπλο και το αρχείο έχει ονομασία «00989000.jpg». Εδώ αναφερόμαστε σε αυτήν την εικόνα. Θα έπρεπε να είχε την λέξη – κλειδί που σε ενδιαφέρει. Δηλαδή π.χ «επιπλα.jpg»


Η λέξη – κλειδί μας να βρίσκεται μέσα σε «b» ή «strong» Tags. Βαθμός σημαντικότητας : ***

Με δύο λόγια : Το B προέρχεται από την λέξη bold. Άρα η λέξη κλειδί κάποιες φορές θα πρέπει να είναι γραμμένη με έντονη γραφή (bold – strong tags).


Η λέξη – κλειδί να βρίσκεται στο «Meta description Tag» Βαθμός σημαντικότητας : **

Τα meta description είναι ετικέτες που περιγράφουν το θέμα της ιστοσελίδα μας.


Η λέξη – κλειδί να βρίσκεται στα «Meta Keywords Tag» Βαθμός σημαντικότητας : * για τις λοιπές μηχανές αναζήτησης Για τη Google δεν έχει καν σημασία

Τα meta keywords είναι ετικέτες – λέξεις που σχετίζονται με τις λέξεις του περιεχομένου της ιστοσελίδας μας, και ορίζονται από εμάς.
 
 

*          λίγο σημαντικό
**        μέτρια σημαντικό
***      σημαντικό
****    αρκετά σημαντικό
*****  πολύ σημαντικό
*****  απαραίτητο

Έχετε κάτι να προσθέσετε;  Αφήστε το σχόλιο σας!