• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος



Η κατασκευή eshop (ηλεκτρονικού καταστήματος), σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική του προώθηση στο διαδίκτυο και τα social media, μπορεί να αποτελέσει τον πλέον κερδοφόρο τρόπο επένδυσης. Λόγω και της δυσμενής οικονομικής συγκυρίας, αρκετοί έχουν ήδη στραφεί σε αυτή τη λύση και βλέπουν την επένδυσή τους να αποδίδει.
Πολλά καταστήματα αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο λόγω της κρίσης, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, ολοένα και περισσότεροι  καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες προσφορές μέσω του internet.
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των eshops, είναι το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος συντήρησης που περιορίζεται στα έξοδα φιλοξενίας σε κάποιον hosting provider.
Η ενημέρωση του καταστήματος με νέα προϊόντα και διαθεσιμότητα stock, δύσκολα θα απαιτήσει περισσότερες από μερικές ώρες την εβδομάδα, αναλόγως φυσικά με την ποικιλία των προϊόντων που εμπορεύεστε.
Πρόκειται για μια επένδυση, η οποία με την κατάλληλη προώθηση, μπορεί να αποδώσει σπουδαία οικονομικά οφέλη.

Ενέργειες προώθησης
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι πολύ έντονος και η προσπάθειά σας δύσκολα θα είναι επιτυχημένη χωρίς τις κατάλληλες ενέργειες προώθησης.
Σας προτείνουμε μια επένδυση με κατανομή 50-50, δηλαδή 50% αρχική επένδυση για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος και 50% για την ηλεκτρονική προώθηση.
Τα πρώτα βήματα διαφήμισης για άμεσες πωλήσεις είναι
Εάν δραστηριοποιείστε στα social media, θα σας προτείναμε την υλοποίηση eshop απευθείας στο περιβάλλον του facebook.
Η λύση αυτή παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με μια παραδοσιακή λύση, όπως τη δυνατότητα ραγδαίας εξάπλωσης από φίλο σε φίλο. Τείνουμε να αγοράζουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κάποιος φίλος μας έχει ήδη αγοράσει από το ίδιο μαγαζί.

Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό
Για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να έχετε κάποιο μοναδικό στοιχείο το οποίο σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό ( USP: Unique Selling Point).
Ενδεικτικά USP’s είναι μια ειδική προσφορά σε ένα συγκεκριμένο προϊόν υψηλής ζήτησης, η άμεση διαθεσιμότητα stock και παράδοση και άλλα που εσείς ίσως γνωρίζετε καλύτερα.
Θα μπορούσατε να προσφέρετε μια μοναδική ηλεκτρονική υπηρεσία η οποία θα βοηθά τους υποψηφίους πελάτες σας να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν.
Η Art On Web αναλαμβάνει τόσο την κατασκευή του eshop, όσο και την προώθηση του στις μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Google Ads - αποδίδουν όσα υπόσχονται;

Google ads διαφημιση ιστοσελιδων
Το ppc (πληρωμή ανά κλικ) αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή διαδικτυακής Διαφήμισης από το 2002 μέχρι και σήμερα. Το θέμα είναι αν αποδίδει όσα υπόσχεται!
Ο λόγος που είναι τόσο δημοφιλές είναι το γεγονός ότι είναι το πρώτο είδος διαφήμισης που έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Δηλαδή μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα κλικ έγιναν στην σελίδα σας και πόσο ακριβώς κόστισαν. Αυτό σημαίνει το περιβόητο R.O.I. (Return On Investment) που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει απόδοση της επένδυσης.
Έτσι, ετοιμάζετε τις καμπάνιες σας, γράφετε τις διαφημίσεις σας (ακόμη και αν δεν γνωρίζετε marketing) εισάγετε πιθανόν και ένα δωρεάν κουπόνι διαφήμισης και περιμένετε την επιτυχία και τους επισκέπτες – πελάτες να έρθουν από την Google!
 
Όμως είναι αυτό αρκετό;
Όχι!!! Για τους επόμενους σημαντικότατους λόγους:

Τα κλικ που θα αρχίσετε σύντομα να πληρώνετε δεν γίνονται απαραίτητα και επισκέπτες του site σας (θυμηθείτε πληρώνετε για κάθε κλικ και όχι για κάθε επισκέπτη). Μπορεί αυτός που έκανε κλικ στην διαφήμιση σας να βαρέθηκε (την αργή ομολογουμένως redirection της Google ή ακόμη και την αργή φόρτωση του site και να έκλεισε το παράθυρο πριν ακόμη δει την σελίδα σας. Άρα και πληρώσατε και δεν θα έχετε επισκέπτη στη ιστοσελίδα σας! (ποσοστό συνήθως 5-10%).

Τα άτομα που τελικά θα επισκεφτούν το website σας μετά από κλικ σε μια διαφήμιση δεν είναι σίγουρο ότι θα επανέλθουν και πάλι σε αυτήν (Δεν είναι δυνατόν να πληρώνετε για να έχεις μεγάλη επισκεψιμότητα!) (ποσοστό 50-60%).

Αρκετοί από αυτούς που θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας θα την εγκαταλείψουν αμέσως (bounce) είτε γιατί δεν τους ενδιέφερε πραγματικά το περιεχόμενο που έχετε, είτε γιατί δεν τους τράβηξε την προσοχή η σελίδα που φορτώθηκε. (Ποσοστό 20%).

Ελάχιστοι επισκέπτες θα γίνουν και πελάτες μετά από κλικ, αφήνοντας άμεσα κέρδη για την επιχείρηση σας. Αυτό που ονομάζεται conversion rate % (ποσοστό μετατροπών %), συνήθως σε μη βελτιστοποιημένα site και διαφημιστικές καμπάνιες ανέρχεται σε ποσοστό κάτω του 0,5% (εξαρτάται βέβαια και από την φύση της επιχείρησης και του προωθούμενου προϊόντος).

επιτυχημένη διαφήμιση Google Ads

 

 Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να μην ξοδεύουμε χωρίς αποτέλεσμα το διαφημιστικό μας budget?
 
Δημιουργία custom landing pages για κάθε ξεχωριστή καμπάνια. Οι σελίδες αυτές είναι ειδικά σχεδιασμένες για τις διαφημιστικές ανάγκες και προωθούν το μήνυμα που επιθυμούμε μειώνοντας τον χρόνο φόρτωσης (δεν περιλαμβάνουν πολλές εικόνες και video παρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα multimedia).
Ενισχύουν το μήνυμα που θέλουμε να προωθήσουμε και είναι άμεσα συνδεδεμένες με το περιεχόμενο της διαφήμισης (άρα μειώνεται και  το bounce rate %) και δεν είναι γενικό – αόριστο όπως η αρχική σελίδα (που οι περισσότεροι χρησιμοποιούν!). Οι σελίδες αυτές επειδή έχουν άμεσο μήνυμα αυξάνουν και το conversion ratio%.

Εάν η υπηρεσία που προωθούμε απευθύνεται σε ευρύ κοινό τοποθετούμε στις custom landing pages και στοιχεία social media (πχ facebook like button) ώστε να δημιουργήσουμε κοινότητα χρηστών που θα επανέρχονται και πάλι στην σελίδα μας εντελώς ΔΩΡΕΑΝ (loyal customers).
Πολύ σημαντικό είναι στην αρχή της διαφημιστικής προβολής να επενδύσουμε στο Δίκτυο Εμφάνισης (δηλαδή προβολή σε άλλες ιστοσελίδες και όχι στην αναζήτηση της Google) ώστε να αυξήσουμε και το branding awareness (αναγνωρισιμότητα του logo της επιχείρησης) με χαμηλό κόστος.

Αν έχετε τηλεφωνικό κέντρο, προσαρτήστε στις διαφημίσεις σας το τηλέφωνο σας! Έτσι μπορεί να κερδίσετε και κάποιους πελάτες στο Δίκτυο Εμφάνισης χωρίς να πληρώσετε για αυτούς.

Μην παρασύρεστε από την ποσότητα , επιλέξτε τα keywords (λέξεις κλειδιά) με φειδώ και γενικότερα αυτά που πιστεύετε πως θα φέρουν σίγουρα πελάτες στην επιχείρηση και όχι γενικά κοσμοσυρροή (δεν έχει νόημα να πληρώνετε για άχρηστη επισκεψιμότητα). Μην ξεχνάτε πως όσο πιο γενικό το keyword τόσο πιο ακριβό το κάθε κλικ (λόγω μεγάλου ανταγωνισμού).

Μην επιλέγετε λέξεις κλειδιά που ούτως ή άλλως είναι το όνομα της σελίδας σας ή είναι ευρέσιμα (indexable) από την αναζήτηση στην Google (συμβουλευτείτε το πανίσχυρο Google Analytics και κάντε την σύνδεση με το Google Ads).
Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί αλλιώς θα πληρώνετε για επισκέπτες που θα μπορούσατε να τους έχετε δωρεάν.

Αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται απόμακρα ή δεν έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με το Google Ads (διαφήμιση στη Google) μπορείτε να αναθέσετε στην ομάδα μας την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας. Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να μας ζητήσετε προσφορά για μία ολοκληρωμένη πρόταση διαφήμισης.

Κατασκευή eshop με Virtuemart

Το "VirtueMart" είναι μια ολοκληρωμένη λύση ανοικτού κώδικα για ηλεκτρονικό εμπόριο και είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) ανοικτού κώδικα Joomla!™ μετατρέποντας τον ιστότοπο σε ένα πλήρως παρεμετροποιήσιμο ηλεκτρονικό κατάστημα. virtuemart 


Ο σχεδιασμός του Virtuemart είναι τέτοιος ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα του συνδυασμού γλώσσας προγραμματισμού PHP & MySQL (χωρίς να απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού), και η κατασκευή eshop υλοποιείται πολύ εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μερικά από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Virtuemart είναι:

Γενικά:
• Πολλαπλές Γλώσσες
• Πολλαπλά Νομίσματα
• Ποικίλοι τρόποι φορολογικών μοντέλων
• Εγγραφή χρηστών με διαφορετικές επιλογές - Ασφαλής διαχείριση με username και password
• Ιστορικό παραγγελιών
• Πλήρης παραμετροποίηση προσωπικών στοιχείων (διευθύνσεις, στοιχεία τιμολόγησης...)
• Δυνατότητα για ασφαλείς συναλλαγές (https) όπου αυτό κριθεί απαραίτητο
• Αποστολή παραμετροποίησιμων email για όλα τα βήματα της συναλλαγής

Αναφορικά με την παρουσίαση προϊόντων:
• Απεριόριστες κατηγορίες και προϊόντα
• Γρήγορη αναζήτηση με διάφορα κριτήρια
• Δυνατότητα αξιολόγησης και προσθήκη σχολίων
• Εμφάνιση διαθεσιμότητας
• Ένθεμα με τα ευπώλητα προϊόντα, όσα είναι σε προσφορά, όσα μπήκαν πρόσφατα στο κατάστημα
• Ενημέρωση εγγραμμένων χρηστών για τα νέα του ηλεκτρονικού καταστήματος

Διαχείριση:
• Δυνατότητα διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω του ιστότοπου.
• Προσθήκη/επεξεργασία/διαγραφή προϊόντων, προμηθευτών, πελατών
• Πολλαπλά αρχεία που θα συνοδεύουν το κάθε προϊόν
• Προσθήκη επιπρόσθετων χαρακτηριστικών ανά προϊόν
• Κατηγορίες πελατολογίου (χονδρική, λιανική, συνεργάτες)
• Διαφορετικές τιμές ανά προϊόν
• Πολλαπλές δυνατότητες παρουσίασης τιμών στον ιστότοπο
• Άμεση μετατροπή νομισμάτων
• Πλήρη στατιστικά στοιχεία
• Έλεγχο διαθεσιμότητας
• Συνολικές αναφορές για το κατάστημα
• Διαχείριση παραγγελιών
• Οι παραγγελίες αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων για εύκολη πρόσβαση

Πληρωμή και Αποστολή:
• Άμεση πληρωμή με χρήση πιστωτικής κάρτας
• Ολοκλήρωση της συναλλαγής σε σελίδες της Τράπεζα που θα επιλέξει ο πελάτης
• Προκαθορισμένοι ηλεκτρονικοί τρόποι πληρωμής όπως: authorize.net®, PayPal, 2Checkout, eWay, Worldpay, PayMate and NoChex. Ευελιξία για την αποστολή των προϊόντων για Ελλάδα και εξωτερικό (π.χ. InterShipper, UPS, USPS, FedEx, Speedex, ACS)

Για την ολοκληρωμένη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος προτείνεται και η αγορά / χρήση / ρύθμιση των ακόλουθων υπο-εφαρμογών:
• Πλήρες πρόσθετο παραμετροποίησιμο γραφιστικό θέμα, το οποίο θα προσαρμοστεί στο επιλεγμένο template της ιστοσελίδας.
• Module εκκαθάρισης πιστωτικών καρτών Eurobank, Alpha, Winbank, Αγροτική, για την ασφαλή ολοκλήρωση των τραπεζικών συναλλαγών.
• Εργαλεία για την εξαγωγή προϊόντων και τιμών για άμεση αναζήτηση από δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης ηλεκτρονικών καταστημάτων: XMLvmItems (skroutz.gr), XMLvmProducts (shopping.pathfinder.gr), XMLeprice (eprice.gr)
• Ευκολότερη ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος από αρχεία xls: VMConnector Web Services module
• Σύστημα μενού για ταχύτερη / ευκολότερη πρόσβαση στις κατηγορίες προϊόντων

5 λόγοι για να ανανεώσετε την παλιά σας ιστοσελίδα

ανανέωση ιστοσελίδας
Ενα λειτουργικό website αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας στην παγκόσμια αγορά. Ταυτόχρονα είναι και η βιτρίνα της επιχείρησής σας στον κόσμο του internet.

Ομως, όπως ακριβώς ένα φυσικό κατάστημα, έτσι και η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι πάντοτε ελκυστική στους πελάτες.
Για να γίνει αυτό εφικτό σε βάθος χρόνου, πρέπει κατά καιρούς να την ανανεώνετε. Φυσικά δεν μιλάμε για το περιεχόμενο, το οποίο πρέπει να ανανεώνεται συνεχώς για να κρατηθεί "ζωντανό" το website. Μιλάμε για την ίδια την ιστοσελίδα, δηλαδή τη σχεδίαση, τα menus, τα χρώματα, τη δομή της γενικότερα.

Σε μια σύγχρονη ιστοσελίδα η ανανέωση μπορεί να αφορά μόνο αλλαγή στο template, σε παλιότερες μπορεί να αφορά την εξ ολοκλήρου ανακατασκευή της, ώστε να παραμείνει λειτουργική και ανταγωνιστική.
Αν έχετε ακόμη αμφιβολίες για την αναγκαιότητα ανανέωσης της ιστοσελίδας, υπάρχουν πολλοί λόγοι που θα σας πείσουν. Ας ρίξουμε μια ματιά στους 5 πιο σημαντικούς:


Ανανέωση του design

Πώς θα σας φαινόταν αν βλέπατε στο δρόμο μια βιτρίνα καταστήματος η οποία δεν έχει αλλάξει εδώ και 5 χρόνια;
Αν έχετε επαναπαυθεί στο σούπερ design που είχε η ιστοσελίδα σας πριν 5 χρόνια, τότε σήμερα πιθανότατα θα μοιάζει με... online μουσείο! Οι περισσότερες εταιρίες αλλάζουν το σχεδιαστικό κομμάτι της ιστοσελίδας τους ανά 2 ή 3 χρόνια, ώστε να διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον των επισκεπτών τους. Ενα "φρεσκάρισμα" στο template και το σχεδιασμό θα δώσει στο website σας τον αέρα ανανέωσης που χρειάζεστε.


Υψηλή θέση κατάταξης

Το website σας είχε κατασκευαστεί πριν μερικά χρόνια με όλες τις προδιαγραφές για ένα επιτυχημένο SEO. Τα στατιστικά στο Google Analytics όμως δείχνουν τους τελευταίους μήνες συνεχή μείωση των επισκέψεων από οργανική αναζήτηση. Γιατί;
Η απάντηση βρίσκεται στις συνεχείς αλλαγές που πραγματοποιεί η Google στους αλγόριθμούς της, για να προσφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην αναζήτηση. Παράγοντες που κάποτε θεωρούνταν σημαντικοί για την υψηλή κατάταξη μιας ιστοσελίδας, σήμερα έχουν χάσει τη σημασία τους ή είναι ασήμαντοι, ενώ αντίθετα έχουν κυριαρχική θέση χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα του website και ο responsive σχεδιασμός.


Εμπειρία χρήσης

Στόχος κάθε ιστοσελίδας είναι να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης. Ακόμη και μικρές αλλαγές στη δομή της ιστοσελίδας, όπως η αλλαγή του μεγέθους των γραμματοσειρών και η βελτίωση των menus μπορεί να κάνουν τη ζωή των επισκεπτών σας πολύ πιο εύκολη. Η αξιολόγηση της εμπειρίας χρήσης δεν αφορά μόνο την πλοήγηση από σταθερό υπολογιστή ή laptop, αλλά και από κινητές συσκευές.


Ανταγωνισμός

Ακόμη κι αν εσείς δεν αποφασίζετε να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας, δεν σημαίνει ότι θα κάνουν το ίδιο και οι ανταγωνιστές σας! Ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός είναι σκληρός και ιδιαίτερα στο internet, όπου οι χρήστες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες θα επισκεφθούν δεκάδες ανταγωνιστές σας πριν πάρουν την τελική τους απόφαση. Αν οι ανταγωνιστές σας διαθέτουν πιο σύγχρονη ιστοσελίδα, τότε σίγουρα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα απέναντί σας.


Branding

Μια ιστοσελίδα με ενημερωμένο περιεχόμενο και σύγχρονο design αναμφίβολα είναι επένδυση στη φήμη της εταιρίας, αφού δημιουργεί την εικόνα μιας σοβαρής και οργανωμένης επιχείρησης που σέβεται τους πελάτες της.


Στην Art On Web μπορούμε να σας βοηθήσουμε να υλοποιήσετε ανανέωση ιστοσελίδας και να διατηρήσετε την διαδικτυακή σας παρουσία ανταγωνιστική.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δείξουμε με συγκεκριμένες προτάσεις ποια σημεία της ιστοσελίδας σας χρειάζονται βελτίωση.

Κατασκευή eshop – Πως να αυξήσετε τον αριθμό πωλήσεων

κατασκευή eshop
Καλώς ή κακώς πολλοί πιστεύουν ότι το eshop είναι μία εύκολη λύση για να επεκτείνουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους και να αυξήσουν τα κέρδη της επιχείρησης τους.

Ναι, το eshop είναι μία λύση για να κάνετε το άνοιγμα προς μία νέα αγορά, την αγορά του διαδικτύου.

Αλλά φυσικά τίποτα δε γίνεται εύκολα, απλά και χωρίς κόστος.
Χρειάζεται επαγγελματισμός, στρατηγική, σωστός προγραμματισμός, επιμονή και υπομονή για να επιτύχετε τις πρώτες σας πωλήσεις μέσω του eshop σας.
Δεν αρκεί απλά να υλοποιήσετε κατασκευή eshop για να ξεκινήσετε να πουλάτε τα προϊόντα σας μέσω Internet.

Όπως συμβαίνει και με τη κατασκευή μίας ιστοσελίδας έτσι και η κατασκευή eshop είναι μόνο η αρχή. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανούσιο να επενδύσετε χρήματα για τη δημιουργία ενός eshop αν κατόπιν κανένας χρήστης δεν το επισκέπτεται.

Αλλά ακόμα και αν κάποιοι χρήστες το επισκέπτονται, χρειάζεται να πείσετε τους επισκέπτες του eshop σας τουλάχιστον ότι:
  • είστε μία σοβαρή εταιρεία με υπόσταση (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, Α.Φ.Μ.),
  • έχετε όρους και συνθήκες λειτουργίας στο eshop σας, 
  • παρέχετε υπηρεσία υποστήριξης σε περίπτωση προβλήματος,
  • και φυσικά ότι είναι ασφαλές για τον οποιοδήποτε χρήστη να πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω της ιστοσελίδας σας.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως απαραίτητα για να ξεκινήσετε τις πωλήσεις σας στο διαδίκτυο. Αλλιώς, κανείς μα κανείς δε πρόκειται να σας εμπιστευθεί και να βάλει τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του, για να προχωρήσει στην αγορά ενός προϊόντος μέσω του eshop σας.


Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά που πείθουν τον καταναλωτή να ολοκληρώσει την αγορά ;

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν έναν καταναλωτή στο να προτιμήσει την  αγορά από ένα συγκεκριμένο eshop είναι:
  • Τα δωρεάν μεταφορικά
  • Οι ανταγωνιστικές τιμές
  • Οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων
  • Οι ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να φαίνονται στη σελίδα παρουσίασης ενός προϊόντος του eshop;


Χαρακτηριστικά σελίδας προϊόντος eshop


  1. Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης
  2. Έκπτωση με επισήμανση
  3. Δυνατότητα για zoom (μεγέθυνσης) του προϊόντος
  4. Περισσότερες από μία φωτογραφίες του προϊόντος
  5. Video που αφορούν τη χρήση του προϊόντος
  6. Φιλική για το επισκέπτη περιήγηση
  7. Κουμπί για την αγορά (προσθήκη στο καλάθι)
  8. Δυνατότητα αναζήτησης προϊόντων
  9. Ξεκάθαρη περιγραφή
  10. Δωρεάν μεταφορικά
  11. Ευκρινής γραμματοσειρά
  12. Ένα καλό σλόγκαν μετά (ή πριν) την περιγραφή του προϊόντος
  13. Επιλογή μεγέθους, χρώματος, διαστάσεων κλπ
  14. Σχόλια αγοραστών του προϊόντος
  15. Εμφάνιση σχετικών προϊόντων
  16. Διαμοιρασμός στα Social Media
  17. Κουμπί για δυνατότητα αποστολής με email σε φίλο
  18. Δυνατότητα Live chat
  19. Εικονίδια που αποτελούν απόδειξη εμπιστοσύνης προς το ηλεκτρονικό κατάστημα
  20. Εικονίδια που δείχνουν ότι το eshop σας είναι ασφαλές
  21. Κατάργηση του "άδειου" τμήματος της σελίδας του προϊόντος.

Τα στοιχεία με μπλε γραμματοσειρά είναι τα απολύτως απαραίτητα.

Αν βρίσκεστε σε σκέψη για κατασκευή eshop μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν έχετε να προσθέσετε κάτι μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας παρακάτω.