• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

6 λόγοι για τους οποίους η σελίδα σας πρέπει να είναι responsive

Πριν μερικά χρόνια όταν αποφασίζαμε την κατασκευή μιας ιστοσελίδας το κάναμε με κριτήριο την αποτελεσματικότητα της στους υπολογιστές του σπιτιού (home computers) και αγνοούσαμε εντελώς την εμφάνιση της ιστοσελίδας σε κινητά ή tablet.responsive web design
Σήμερα, που η χρήση των smartphones, των tablet και των υπολόιπων mobile συσκευών έχει πολύ μεγάλη ανάπτυξη η responsive κατασκευή ιστοσελίδας είναι αναγκαία.

Διαβάστε τους βασικότερους λόγους για τους οποίους πρέπει η ιστοσελίδα σας να έχει responsive web design:

  • H αύξηση της χρήσης smartphones και tablets είναι ραγδαία.
  • Οι αγορές στο διαδίκτυο γίνονται σχεδόν όλες από mobile devices.
  • Τα κοινωνικά δίκτυα (και άρα και το εταιρικό σας προφίλ) έχουν ολοένα και περισσότερους επισκέπτες από κινητά.
  • Οι ιστοσελίδες που είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να εμφανίζονται σωστά σε όλες τις συσκευές έχουν καλυτερη κατάταξη στην Google.
  • Το website σας προσαρμόζεται και εμφανίζεται τέλεια σε οποιαδήποτε συσκευή.
  • Έχετε να διαχειριστείτε ένα μόνο website που σημαίνει και μειωμένο κόστος συντήρησης.

Τι περιμένετε;

Σχεδιάστε και σεις σήμερα ένα responsive website ή επανασχεδιάστε το υπάρχον website σας ώστε να γίνει responsive.

Ανακατεύθυνση των σελιδων που εμφανίζουν error 400 (Wordpress)

Όσο κι αν προσπαθούμε να εξαφανίσουμε τις error pages οι σελίδες 404 είναι ένα αναπόφευκτο κομάτι κάθε ιστοσελίδας.
Αυτό συμβαίνει γιατί καταργήσαμε κάποιο άρθρο ή τροποποιήσαμε κάποιο link.
Έτσι οι μηχανές αναζήτησης που έχουν προσθέσει στο ευρετήριό τους την "εξαφανισμένη" σελίδα οδηγούν τον επισκέπτη σε μία σελίδα σφάλματος ( Not Found ή error 404).
Αυτό δρα αρνητικά για τη SEO της ιστοσελίδας αλλά και για τον επισκέπτη σας.
Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε πώς να ανακατευθύνετε μία 404 σελίδα στην αρχική σελίδα στο WordPress.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανοίξετε το αρχείο 404.php που βρίσκεται στο φάκελο του theme που χρησιμοποιείτε.
Διαγράψτε το περιεχόμενο του.
Αν δεν υπάρχει το αρχείο τότε μπορείτε να  δημιουργήστε ένα κενό αρχείο 404.php.
Αντιγράψτε και επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα:

<?php
header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently");
header("Location: ".get_bloginfo('url'));
exit();
?>


Τώρα κάθε link που οδηγούσε σε σελίδα 404 θα ανακατευθύνεται στην αρχική σας σελίδα.

Εντυπωσιακή σχεδίαση ιστοσελίδας ή δυναμική προώθηση ιστοσελίδας

Με αφορμή ένα κακόβουλο σχόλιο που γράφτηκε σε κάποιο άρθρο μου και αφορά  τις "σχεδιαστικές" ικανότητες της ομάδας μας, θέλω να σας πω τα εξής:Επιτυχημένος σχεδιασμός ιστοσελίδας
  • Η Art On Web προκειμένου να προσφέρει και οικονομικές προτάσεις, σε ορισμένες ιστοσελίδες που έχει κατασκευάσει έχει χρησιμοποιήσει  έτοιμα templates τα οποία όμως τα έχει τροποποιήσει κατάλληλα για να ικανοποιούν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και να προσφέρουν μία πρωτότυπη εμφάνιση στην ιστοσελίδα.
  • Ο τρόπος που γίνεται η ανάπτυξη της δομής κάθε ιστοσελίδας από την ομάδα μας είναι εξαιρετικός και αυτό φαίνεται από την παρακολούθηση του ποσοστού εγκατάλειψης (bounce rate) μέσω google analytics. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι ο επισκέπτης κάθε ιστοσελίδας περιηγείται σε αυτή με απίστευτη ευκολία και βρίσκει γρήγορα αυτό που τον ενδιαφέρει.
  • Οι παραδοτέες ιστοσελίδες μας, είναι πάντα φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν αρκετά καλή θέση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια SEO.
  • Τις περισσότερες φορές δεν χρησιμοποιούμε εξεζητημένα και υπερβολικά γραφικά για να μην αυξήσουμε δραματικά το κόστος κατασκευής ιστοσελίδας.
  • Δίνουμε περισσότερη έμφαση στα καλογραμμένα, ενημερωτικά κείμενα καθώς και στην προώθηση της ιστοσελίδας και λιγότερη στον "εντυπωσιακό" σχεδιασμό αφού θέλουμε η ιστοσελίδα που κατασκευάζουμε να εμφανίζεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και να φέρνει νέους  πελάτες στην επιχείρηση που ανήκει.

Την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας νέος πελάτης που σας βρήκε από το internet, ρωτήστε τον:
Από που μας βρήκατε; Σας άρεσε η ιστοσελίδα μας;
Νομίζετε ότι θα απαντήσει ότι σας πήρε τηλέφωνο γιατί του άρεσε ο εκπληκτικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας;
Όχι βέβαια!
Θα σας πει ότι σας βρήκε από το internet ψάχνοντας για ένα συγκεκριμένο προϊόν και πληκτρολογώντας κάποια συγκεκριμένη φράση.
Αν λοιπόν έχουν περάσει ήδη οι πρώτοι μήνες μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, για την οποία δώσατε ένα σεβαστό ποσό για να έχει μιά εντυπωσιακή εμφάνιση και εντούτοις βλέπετε ότι δεν σας φέρνει νέους πελάτες, αναρωτηθείτε το λόγο!

Σε ποιον θα αναθέσετε τη προώθηση της επιχείρησής σας;

Λοιπόν, σήμερα  θα σας πω μερικά πραγματάκια τα οποία δεν θα τα ακούσετε από άλλους "σύμβουλους SEO".
Αποφασίσατε να κάνετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας και ακούτε από διάφορους γνωστούς σας όλες τις επικρατούσες απόψεις!Προώθηση ιστοσελίδας
  • Πάρε κάποιον με εμπειρία.
  • Κάντο μόνος σου δεν είναι δύσκολο.
  • Με 10 ευρώ θα αποκτήσεις 1000 backlinks.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και σας παρακαλώ να απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα:
  1. Ποιο είναι το αντικείμενο του site που θέλετε να προωθήσετε;
  2. Έχετε μεγάλο ανταγωνισμό;
  3. Θέλετε να αποκτήσετε καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης για πολλές λέξεις κλειδιά;
  4. Θέλετε καλή κατάταξη και σε μηχανές αναζήτησης του εξωτερικού;

Αν στο 1ο ερώτημα έχετε απαντήσει για παράδειγμα τουρισμός ή ηλεκτρονικό εμπόριο τότε σίγουρα και στα υπόλοιπα ερωτήματα η απάντησή σας θα είναι θετική.

Σε αυτή την περίπτωση καταλαβαίνετε ότι η προώθηση της ιστοσελίδας σας μάλλον δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση.
Στην περίπτωση, όμως, που θέλετε να την προσπαθήσετε μόνος σας, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες και δεν θα χάσετε!

Ξεκινήστε την προώθηση από την βελτίωση της δομής της ιστοσελίδας σας.
Κάντε εγγραφή στο Search Console της Google, περιμένετε λίγες μέρες μέχρι το bot της Google να περάσει από το site σας και διορθώστε όλες τις προτάσεις που θα σας γίνουν από την σελίδα Search Console.
Συνήθως τα προβλήματα εντοπίζονται σε διπλότυπους τίτλους και σε έλλειψη meta περιγραφών

Δημιουργήστε ένα blog.
Στο blog μπορείτε να γράφετε χρήσιμα άρθρα για τους αναγνώστες σας. Προσέξτε! Δεν θα γράφετε άρθρα για τις μηχανές αναζήτησης αλλά για τους επισκέπτες σας, οι οποίοι αν βρουν ενδιαφέρον το κείμενο σας θα σας ανταμείψουν με το διαμοιρασμό του στα social media ένα πολύ καλό στοιχείο  για την άνοδο της ιστοσελίδας σας.

Συνδέστε σωστά τις υποσελίδες σας
Αν ο επισκέπτης σας βρεθεί σε μία σελίδα του website σας βοηθείστε τον να μπορεί να οδηγηθεί εύκολα σε αυτό που ψάχνει.

Μην εμπιστεύεστε οποιονδήποτε θέλει να σας κάνει SEO.
Δεν εννοώ βέβαια εταιρεία ή ομάδα αλλά κάποιους επιτήδειους που προσφέρουν αρκετά backlinks για 5-10 ευρώ.
Το site σας θα επηρεαστεί αρνητικά και δυστυχώς θα αργήσει πάρα πολύ να επανέλθει στις θέσεις που είχε στις μηχανές αναζήτησης.

Σταματήστε αμέσως το SPAM.
Η εποχή που postαραμε σε blog ή σε άλλα sites μόνο και μόνο για να πάρουμε  backlinks προς το site μας έχει περάσει και δεν ξαναγυρνάει.


Συμπέρασμα

Αν θέλετε να ασχοληθείτε με την προώθηση της ιστοσελίδας σας να είσαστε αυθεντικός, ειλικρινής και παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες.
Μόνο έτσι θα σας ανταμείψουν οι μηχανές αναζήτησης δίνοντας σας την πρωτιά στις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Η αξία του κειμένου στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας

Μπορείς να φτιάξεις το καλύτερο site, το πιο λειτουργικό, χωρίς κανένα λάθος στον κώδικα, να ακολουθήσεις και να εφαρμόσεις κατά γράμμα κάθε τεχνική για SEO, να τρέξεις την πιο πετυχημένη και αποδοτική καμπάνια Pay per Click και να κάνεις σελίδα σε κάθε social media. Αρκεί όμως αυτό για να πετύχει η ιστοσελίδα τους στόχους που έχει βάλει η επιχείρηση; Που συνήθως είναι η αναγνωρισιμότητα της φίρμας-επιχείρησης (brand awareness) και η απόκτηση πιστής βάσης πελατών (customer loyalty). Η αξία του κειμένου στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όσο αναφορά το brand awareness, οι τεχνικές SEO μια καλή καμπάνια Pay per Click και η χρήση Social Media μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα ώστε ο κόσμος να βρει. να γνωρίσει και να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της επιχείρησης και κατ’ επέκταση να γνωρίσει την προσφέρει η επιχείρηση. Δηλαδή το κομμάτι του brand awareness καλύπτεται από μια καλή στρατηγική Internet Marketing.

H απόκτηση πιστής πελατειακής βάσης είναι πιο πολύπλοκο ζήτημα. Ως σταθερή πελατειακή βάση, στο παρόν άρθρο, ορίζουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μιας επιχείρισης, οι οποίοι επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα, ώστε να ενημερωθούν για τα νέα της επιχείρησης ή να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες που παρέχει η ιστοσελίδα ή αν μιλάμε για e-shop, να βρούν προσφορές και να αγοράσουν αγαθά και υπηρεσίες. Αυτού του είδους η πελατειακή βάση περιλαμβάνεται στον όρο “customer loyalty”.

Σίγουρα με το να χρησιμοποιηθούν τεχνικές Internet Marketing, προσελκύονται επισκέπτες στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης και αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας της σελίδας. Πώς όμως θα κάνουμε αυτούς τους επισκέπτες να ξαναέρθουν στην ιστοσελίδα της επιχείρησης και να περάσουν αρκετό από το χρόνο τους στην περιήγηση της (κρατώντας χαμηλό το bounce rate της ιστοσελίδας);

Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι: “website content”, το περιεχόμενο δηλαδή της ιστοσελίδας. Οι επισκέπτες για να ξαναέρθουν σε μια ιστοσελίδα πρέπει να τροφοδοτούνται συνέχεια με καινούργιο και αξιόλογο περιεχόμενο. Πρέπει κάθε φορά που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης να βρίσκουν σύγχρονο και ανανεωμένο περιεχόμενο. Συνεχής ενημέρωση για τα νέα της εταιρίας, καινούργιες προσφορές, καινούργια έργα, καινούργια προϊόντα, ένα blog με ενημερωτικό-πληροφοριακό χαρακτήρα που θα προσφέρει τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση μια καινούργια ανάρτηση είναι μερικά από αυτά που συμπεριλαμβάνονται στην έννοια της "συνεχής ανανέωσης περιεχομένου".

Ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας, “ξενερώνει” αν μπαίνοντας σε ένα site, που τον έστειλε κάποια μηχανή αναζήτησης, βλέπει πως αυτή η σελίδα έχει να ανανεωθεί πολύ καιρό (ίσως και χρόνια) και το πιο πιθανόν είναι πως δε θα την επισκεφθεί στην επόμενη αναζήτηση του.

Σημασία έχει να κατανοήσουμε, πως τον επισκέπτη μιας ιστοσελίδας, άρα και τον πελάτη της επιχείρησης, στην οποία ανήκει η ιστοσελίδα, πρέπει να τον “προκαλούμε” να ξαναεπισκεφτεί την ιστοσελίδα, προσφέροντας του συνεχώς νέο περιεχόμενο που θα καλύπτει τις ανάγκες του για πληροφορία.
Η ομάδα μας στα πλαίσια της υποστήριξης ιστοσελίδων, σας προσφέρει και την συνεχή ανανέωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας.

Διαφήμιση στο Google

Όταν μιλάμε για διαφήμιση στο Google εννοούμε διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας Google Ads. Γιατί όμως να διαλέξει κάποιος να διαφημιστεί μέσω του Google Ads;
Ας δούμε λοιπόν τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στην μηχανή αναζήτησης της Google και στο δίκτυο συνεργατών της:


1) Το Google Ads έχει εκπληκτικό reach.
Με την διαφήμιση στο Google τα websites προβάλλονται στην μηχανή αναζήτησης αλλά και σε άλλα συνεργαζόμενα websites τα οποία προβάλλουν διαφημίσεις (είτε τext, είτε image, είτε flash banner) δίπλα σε σχετικό περιεχόμενο με αυτό των διαφημίσεων. Επίσης στην Ελλάδα η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η κυρίαρχος μηχανή αναζήτησης με ένα ποσοστό που ξεπερνάει το 80% !

2) Σχετικότητα διαφημίσεων.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης αλλά και τις περισσότερες μορφές online διαφήμισης όπου το διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται σε ένα πολύ γενικό κοινό με την διαφήμιση στο Google τα διαφημιστικά μηνύματα προβάλλονται μόνο σε ανθρώπους οι οποίοι έχουν δείξει ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή θέμα. Κάνοντας μια αναζήτηση στο Google με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά όπως για παράδειγμα “ξενοδοχεία στην Αττική” ή “γυναικεία ρολόγια” ο χρήστης δηλώνει την επιθυμία του για κάτι συγκεκριμένο. Σαν αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης προβάλλονται πάνω και δεξιά από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά  οι σχετικές διαφημίσεις που γίνονται triggered από την εκάστοτε λέξη κλειδί.
Αυτή η διαδικασία κάνει τις διαφημίσεις σχετικές και χρήσιμες. Η διαφήμιση στην μηχανή αναζήτησης της Google λοιπόν είναι εξαιρετικά αποτελεσματική μιας και ο διαφημιζόμενος επιλέγει να προβληθεί μόνο σε ανθρώπους που έχουν δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν που προσφέρει. Τέλος πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως με το Google Adwords ο διαφημιζόμενος μπορεί να προβάλει την διαφήμιση του σε όλες τις φάσεις του αγοραστικού κύκλου.
Έστω για παράδειγμα ότι ένας διαφημιζόμενος πουλάει ανδρικά ρολόγια nautica με μπρασελέ.
Ας δούμε τώρα πως εξελίσσεται ο αγοραστικός κύκλος στην μηχανή αναζήτησης. Η πρώτη φάση είναι η φάση του ενδιαφέροντος. Σε αυτή την φάση ο υποψήφιος αγοραστής χρησιμοποιεί broad terms όπως “ρολόγια ή “ανδρικά ρολόγια”. Η δεύτερη φάση είναι η φάση της έρευνας. Ο υποψήφιος αγοραστής ορμώμενος από τα αποτελέσματα που πήρε από την πρώτη του αναζήτηση αποφασίζει ότι θέλει περισσότερες πληροφορίες για “ανδρικά ρολόγια nautica”.
Έχοντας συλλέξει αρκετές πληροφορίες από την δεύτερη φάση, είναι έτοιμος να μπει στην τρίτη φάση της αγοράς. Τώρα γνωρίζει ακριβώς τι χρειάζεται, “ανδρικά ρολόγια nautica με μπρασελέ” . Με μια πολύ καλή στρατηγική στην διαφήμιση στο Google ο διαφημιζόμενος μπορεί να προσεγγίσει τον υποψήφιο πελάτη και στις 3 φάσεις του αγοραστικού κύκλου και να αποκομίσει τα μέγιστα οφέλη.

3) Return On Investment (ROI).

To κόστος και η αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης στο Google είναι κάτι που σίγουρα απασχολεί οποιονδήποτε διαφημιζόμενο. Η διαφήμιση μέσω των Google Ads μπορεί να εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς-στόχους. Είναι πολύ σημαντικό επομένως ο διαφημιζόμενος να γνωρίζει ποιοι είναι οι στόχοι του εκ των προτέρων μιας και ανάλογα με τον στόχο διαφέρουν και τα metrics που χρησιμοποιούνται. Ας δούμε τώρα ένα παράδειγμα του πως μπορεί το Ads να “πληρώσει” το κόστος του και να αποφέρει  κέρδη στον διαφημιζόμενο.

Έστω ότι μια επιχείρηση που πουλάει designer γυναικεία ρούχα αποφασίζει να ξοδέψει 300 ευρώ τον μήνα στο Google Ads και επιλέγει να πληρώνει maximum 0,15 ευρώ για το κάθε click. Αυτό σημαίνει ότι θα φέρει τουλάχιστον 2000 στοχευμένους επισκέπτες στο website της οι οποίοι θα ψάχνουν na αγοράσουν designer γυναικεία ρούχα στο διαδίκτυο. Από αυτούς τους 2000 στοχευμένους επισκέπτες αν καταφέρει και κάνει 30 (1,5% των επισκεπτών ) πωλήσεις με μέση τιμή για την κάθε πώληση τα 70 ευρώ τότε θα έχει ξοδέψει 300 ευρώ τα οποία θα αποφέρουν 2100 ευρώ σε πωλήσεις!

Αυτό είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα το οποίο μας δείχνει ότι η διαφήμιση στο Google όχι μόνο μπορεί να καλύψει τα έξοδά της αλλά αφήνει και το περιθώριο για ένα πολύ καλό κέρδος. Τα πλεονεκτήματα των Google Ads είναι άπειρα και η αλήθεια είναι πως θα χρειαζόταν ένα τεράστιο post για να καλυφθούν όλα και γι αυτό και επέλεξα τρία από αυτά και τα ανέλυσα λίγο παραπάνω. Το συμπέρασμα είναι ότι η διαφήμιση στο Google είναι εξαιρετικά αποτελεσματική με πολλαπλά οφέλη για τον διαφημιζόμενο.