• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Κατασκευή eshop – Πως να αυξήσετε τον αριθμό πωλήσεων

κατασκευή eshop
Καλώς ή κακώς πολλοί πιστεύουν ότι το eshop είναι μία εύκολη λύση για να επεκτείνουν τις πωλήσεις των προϊόντων τους και να αυξήσουν τα κέρδη της επιχείρησης τους.

Ναι, το eshop είναι μία λύση για να κάνετε το άνοιγμα προς μία νέα αγορά, την αγορά του διαδικτύου.

Αλλά φυσικά τίποτα δε γίνεται εύκολα, απλά και χωρίς κόστος.
Χρειάζεται επαγγελματισμός, στρατηγική, σωστός προγραμματισμός, επιμονή και υπομονή για να επιτύχετε τις πρώτες σας πωλήσεις μέσω του eshop σας.
Δεν αρκεί απλά να υλοποιήσετε κατασκευή eshop για να ξεκινήσετε να πουλάτε τα προϊόντα σας μέσω Internet.

Όπως συμβαίνει και με τη κατασκευή μίας ιστοσελίδας έτσι και η κατασκευή eshop είναι μόνο η αρχή. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανούσιο να επενδύσετε χρήματα για τη δημιουργία ενός eshop αν κατόπιν κανένας χρήστης δεν το επισκέπτεται.

Αλλά ακόμα και αν κάποιοι χρήστες το επισκέπτονται, χρειάζεται να πείσετε τους επισκέπτες του eshop σας τουλάχιστον ότι:
  • είστε μία σοβαρή εταιρεία με υπόσταση (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, Α.Φ.Μ.),
  • έχετε όρους και συνθήκες λειτουργίας στο eshop σας, 
  • παρέχετε υπηρεσία υποστήριξης σε περίπτωση προβλήματος,
  • και φυσικά ότι είναι ασφαλές για τον οποιοδήποτε χρήστη να πραγματοποιήσει μία αγορά μέσω της ιστοσελίδας σας.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως απαραίτητα για να ξεκινήσετε τις πωλήσεις σας στο διαδίκτυο. Αλλιώς, κανείς μα κανείς δε πρόκειται να σας εμπιστευθεί και να βάλει τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του, για να προχωρήσει στην αγορά ενός προϊόντος μέσω του eshop σας.


Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά που πείθουν τον καταναλωτή να ολοκληρώσει την αγορά ;

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν έναν καταναλωτή στο να προτιμήσει την  αγορά από ένα συγκεκριμένο eshop είναι:
  • Τα δωρεάν μεταφορικά
  • Οι ανταγωνιστικές τιμές
  • Οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων
  • Οι ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Τα εκπτωτικά κουπόνια
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να φαίνονται στη σελίδα παρουσίασης ενός προϊόντος του eshop;


Χαρακτηριστικά σελίδας προϊόντος eshop


  1. Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης
  2. Έκπτωση με επισήμανση
  3. Δυνατότητα για zoom (μεγέθυνσης) του προϊόντος
  4. Περισσότερες από μία φωτογραφίες του προϊόντος
  5. Video που αφορούν τη χρήση του προϊόντος
  6. Φιλική για το επισκέπτη περιήγηση
  7. Κουμπί για την αγορά (προσθήκη στο καλάθι)
  8. Δυνατότητα αναζήτησης προϊόντων
  9. Ξεκάθαρη περιγραφή
  10. Δωρεάν μεταφορικά
  11. Ευκρινής γραμματοσειρά
  12. Ένα καλό σλόγκαν μετά (ή πριν) την περιγραφή του προϊόντος
  13. Επιλογή μεγέθους, χρώματος, διαστάσεων κλπ
  14. Σχόλια αγοραστών του προϊόντος
  15. Εμφάνιση σχετικών προϊόντων
  16. Διαμοιρασμός στα Social Media
  17. Κουμπί για δυνατότητα αποστολής με email σε φίλο
  18. Δυνατότητα Live chat
  19. Εικονίδια που αποτελούν απόδειξη εμπιστοσύνης προς το ηλεκτρονικό κατάστημα
  20. Εικονίδια που δείχνουν ότι το eshop σας είναι ασφαλές
  21. Κατάργηση του "άδειου" τμήματος της σελίδας του προϊόντος.

Τα στοιχεία με μπλε γραμματοσειρά είναι τα απολύτως απαραίτητα.

Αν βρίσκεστε σε σκέψη για κατασκευή eshop μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν έχετε να προσθέσετε κάτι μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας παρακάτω.
Pin It