• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Aύξηση Eπισκεψιμότητας Iστοσελίδας και Ποιότητα Περιεχομένου

  Aύξηση Eπισκεψιμότητας Iστοσελίδας και Ποιοτητα Περιεχομενου
Η επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας αποτελεί τον ουσιαστικό στόχο για όποιον τη διαχειρίζεται. Με τον όρο επισκεψιμότητα, εννοούμε τον αριθμό τον χρηστών που επισκέπτονται μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, σε μια δεδομένη χρονική περίοδο πχ σε μια μέρα ή σε έναν μήνα.  Επομένως, είτε η ιστοσελίδα ανήκει σε μια επιχείρηση που επιθυμεί να προωθήσει τα προϊόντα της, είτε σε κάποιον που γράφει στον ελεύθερο του χρόνο για το προσωπικό του blog, ο στόχος είναι πάντα να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, σε όσο τον δυνατόν μεγαλύτερο κοινό χρηστών.
Αυτό μπορεί να γίνει εφικτό σε μεγάλο βαθμό όταν διασφαλίζεται η ποιότητα του περιεχομένου στα κείμενα της ιστοσελίδας.  Η διαδικασία αυτή από μόνη της αποτελεί πρόκληση ακόμα και για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παγκοσμίως. Αυτό συμβαίνει γιατί η επιτυχημένη παρουσία μιας εταιρείας στο διαδίκτυο και η μεγάλη επισκεψιμότητα είναι τα δύο κύρια στοιχεία που συμβάλουν στην αύξηση των κερδών τους.  Στις συμβουλές που θα βρείτε στο κείμενο που ακολουθεί, περιλαμβάνονται μερικά βασικά σημεία τα οποία αφορούν μόνο την επισκεψιμότητα που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Τέτοιες είναι κυρίως η Google και η Bing.
Επομένως τo συγκεκριμένο άρθρο θα μπορούσε να έχει και τον τίτλο : “Πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης “ . 

Γιατί όμως θεωρείται τόσο σημαντικό το αποτέλεσμα που δίνουν οι μηχανές αναζήτησης; 

Η απάντηση έχει να κάνει με το γεγονός ότι την μεγαλύτερη πηγή επισκεψιμότητας, ακόμα και για τις πλέον επιτυχημένες ιστοσελίδες αποτελούν οι μηχανές αναζήτησης. Κατά συνέπεια ένα μεγάλο μέρος των προσπαθειών μας, όταν στόχος είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας ,πρέπει να επικεντρώνεται στην αποτελεσματική παρουσία της ιστοσελίδας σε αυτές.     

  • Οι τίτλοι στα άρθρα σας να είναι τέτοιοι ώστε να τραβάνε την προσοχή.
  • Ο τίτλος πρέπει απαραιτήτως να περιέχει τις λέξεις κλειδιά (για παράδειγμα οι λέξεις κλειδιά για το συγκεκριμένο άρθρο είναι: επισκεψιμότητα & ιστοσελίδες) και να είναι συγκεκριμένος.    
  • Το περιεχόμενο να είναι καλογραμμένο, κατανοητό, με ειρμό και να εστιάζει στο συγκεκριμένο θέμα που αναφέρεται.    
  • Άρθρα που περιλαμβάνουν λίστες (πχ 10 τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα ενός site), έχει αποδειχθεί πως οι χρήστες του internet τα λατρεύουν και τους τραβούν την προσοχή.    
  • Το κείμενο πρέπει να είναι σχετικά μεγάλο, οι περισσότεροι ειδικοί αναφέρουν ως ελάχιστο όριο τις 300 λέξεις. Κατά τη γνώμη μου το μόνο όριο είναι οι πληροφορίες. Αυτό σημαίνει πως ένα κείμενο που περιλαμβάνει συνολικά 2000 λέξεις μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια αξία σε πληροφορίες, με ένα κείμενο 500 λέξεων. Το μόνο που χρειάζεται να θυμάστε είναι, το κείμενο που γράφετε να περιλαμβάνει χρήσιμες και πάντα σχετικές με το θέμα πληροφορίες.    
  • Εικόνες και video να συμπεριλαμβάνετε πάντα στο περιεχόμενο.    
  • Επαναλάβετε τις λέξεις κλειδιά αρκετές φορές στο κείμενο. Δεν πρέπει να ξεχνάτε, πως οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι άνθρωποι. Είναι μηχανές και ακόμη δεν είναι τόσο έξυπνες ώστε να καταλάβουν το θέμα στο οποίο αναφέρεται ένα άρθρο. Άρα είναι σημαντικό να χρησιμοποιηθούν αυτές οι λέξεις ή κάποιες συνώνυμες τους στο κείμενο, ώστε να δημιουργήσετε έναν υψηλό βαθμό συσχέτισης μεταξύ των λέξεων κλειδιών και του άρθρου. Προσοχή όμως, η κατάχρηση τους μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Να θυμάστε πως το κείμενο θα διαβαστεί από ανθρώπους και πρέπει να είναι γραμμένο με φυσικό τρόπο, ώστε ο επισκέπτης να το διαβάζει ευχάριστα.
  • Αποφύγετε την αντιγραφή κειμένων από άλλες ιστοσελίδες σε οποιοδήποτε θέμα κι αν αναφέρεστε (σε επόμενο άρθρο θα αναφερθούμε στις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει σε μια ιστοσελίδα η ανακύκλωση περιεχομένου).    
  • Να γράφετε συχνά. Αν μπορείτε να γράφετε καθημερινά. Και πάλι δεν σημαίνει πως πρέπει να γίνει αυτοσκοπός. Να φροντίζετε πάντα να διατηρείτε την ισορροπία μεταξύ της ποιότητας και της ποσότητας. Λέγοντας ισορροπία εννοούμε ότι είναι καλύτερα να γράψετε 2 -3 εξαιρετικά άρθρα την εβδομάδα, πάρα 100 τα οποία θα έχετε αντιγράψει από άλλη ιστοσελίδα ή άρθρα χαμηλής ποιότητας, με ελάχιστο και άχρηστο κείμενο.    
  • Επιλέξτε να γράψετε άρθρα που λύνουν προβλήματα. Οι άνθρωποι αναζητούν όσο ποτέ άλλοτε στις μηχανές αναζήτησης, τρόπους για να λύσουν πολλά από τα καθημερινά τους προβλήματα.    
  • Γράψτε από εμπειρία. Θυμηθείτε για παράδειγμα μέρη που έχετε επισκεφτεί και γράψτε για τις εμπειρίες σας, τι σας άρεσε τι δεν σας άρεσε, γράψτε μια αξιολόγηση για προϊόντα ή υπηρεσίες που έχετε χρησιμοποιήσει και μοιραστείτε τις εντυπώσεις σας στα άρθρα σας. 
Οι συμβουλές που προηγήθηκαν, μπορούν να γίνουν ένας βασικός οδηγός για κάποιον που θέλει να βελτιώσει την θέση της ιστοσελίδας του στις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσει την επισκεψιμότητα του. Φυσικά υπάρχουν και πάρα πολλά άλλα τεχνικά και μη, θέματα που θα ενισχύσουν αυτήν την προσπάθεια στα οποία θα αναφερθούμε σε μεταγενέστερο άρθρο.  Κλείνοντας θέλω να επισημάνω πως όταν ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας στις μηχανές αναζήτησης και βρίσκετε εύκολες και απλές λύσεις, να κρατάτε πάντα μικρο καλάθι.

Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση μιας ιστοσελίδας, και σίγουρα δεν επιτυγχάνεται εύκολα. Οι μηχανές αναζήτησης και κυρίως η Google συνεχώς βελτιώνονται με στόχο να εμφανίζουν σελίδες με όσο τον δυνατόν ποιοτικότερο περιεχόμενο.

Αυτό που έχετε να κάνετε εσείς είναι να επενδύσετε στην ποιότητα του περιεχομένου και θα δείτε με τον καιρό την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας να αυξάνεται.
Pin It