• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Γιατί να επιλέξω διαφήμιση Google Ads (πρώην Google Adwords);

 

Είναι σίγουρο ότι όσο καλοσχεδιασμένο και να είναι το website της επιχείρησής σας και όσο και καλές τιμές να έχετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα αν δεν σας βρίσκουν οι χρήστες του internet δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες σας!
Έτσι όταν ξεκινάτε την διαδικτυακή σας παρουσία πρέπει να έχετε στο νου σας ότι έχετε δύο κεντρικές ιδέες να υλοποιήσετε:
Παρ' ότι η διαφήμιση τις περισσότερες φορές ακολουθεί την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας καλό είναι να γίνεται παράλληλα, ιδιαίτερα σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με ηλεκτρονικό εμπόριο.

Έτσι θα μπορούσατε εισάγοντας μερικά βασικά προϊόντα να ξεκινήσετε τις καταχωρήσεις σε διαδικτυακούς καταλόγους αλλά και σε κοινωνικά δίκτυα.
Όμως είναι ευρύτερα γνωστό ότι η προώθηση μιας ιστοσελίδας είναι μία επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία. Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σας αναφέρω ότι σε ιστοσελίδα ξενοδοχείου (για την οποία υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός) χρειάστηκαν δύο χρόνια (!) για να αποδώσει η SEO (Search Engine Optimization).

Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα έρχεται να δώσει άμεσα αποτελέσματα η διαφήμιση PPC (pay per click) της Google.
Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι το Google Adwords (Google Ads) πρόκειται για τις διαφημίσεις με κείμενο ή και εικόνες που εμφανίζονται στις σελίδες αναζήτησης μετά την πληκτρολόγηση ορισμένων λέξεων ή φράσεων.


Σε αντίθεση με την προώθηση της ιστοσελίδας που όπως είπαμε απαιτεί αρκετό χρόνο για να αποδώσει και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, η διαφήμιση Google Adwords εμφανίζεται άμεσα μετά από έναν τυπικό έλεγχο που γίνεται από τη Google.
Πληρώνετε στη Google ένα μικρό ποσό της τάξης συνήθως των 0,05 - 0,30 € ανά κλικ (ανάλογα με τον ανταγωνισμό) μόνο όταν ένας που περιηγείται στο διαδίκτυο "κλικάρει" πάνω στη διαφήμιση σας.

Η στρατηγική της εκάστοτε διαφημιστικής καμπάνιας στηρίζεται στην αποφυγή των άσκοπων κλικ αλλά και στο ικανοποιητικό ποσοστό μετατροπής δηλαδή πόσοι από τους δυνητικούς πελάτες που έκαναν κλικ πάνω στη διαφήμιση σας αγόρασαν κάποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Επίσης  σημαντικοί παράγοντες είναι η δομή της διαφήμισης καθώς και η  δημιουργία στόχων.
Έτσι απαιτείται διαρκής παρακολούθηση της διαφημιστικής καμπάνιας και τροποποίηση της όταν αυτό χρειάζεται.

Φαίνεται λοιπόν ότι η διαφήμιση PPC της Google  προσφέρει άμεσα αποτελέσματα προβολής της επιχείρησής σας, αλλά σίγουρα χρειάζεται δημιουργία και παρακολούθηση από άνθρωπο που να κατέχει άριστα την υλοποίηση της συγκεκριμένης διαφήμισης.
Pin It