• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια Google Ads για το νέο σας e-shop

Διαφήμιση με Google Ads

Έστω ότι έχουμε φτιάξει ένα πολύ όμορφο eshop, έχουμε τελειώσει με τους τρόπους πληρωμής, τους τρόπους αποστολής και είμαστε πανέτοιμοι να πουλήσουμε. Έχουμε κάνει την κατηγοριοποίηση των προϊόντων μας με τον καλύτερο τρόπο και την αναζήτηση τους μέσα από το site μας πολύ εύκολη.

SEO και ηλεκτρονικά καταστήματα

 SEO και ηλεκτρονικά καταστήματα

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της Ελληνικής στατιστικής υπηρεσίας η άνοδος της δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων, των γνωστών μας e-shop ή e-commerce όπως μπορεί να τα έχετε ακούσει, είναι αλματώδης.

Έχετε QR code για τη σελίδα σας; Αποκτήστε γρήγορα ενα!

Το QR code του άρθρου που διαβάζετε.

Τι είναι το QR Code;

 Ίσως είναι το πρώτο ερώτημα που θα έπρεπε να απαντήσουμε.

Μια σύντομη επεξήγηση είναι η παρακάτω:    Τα QR Codes είναι τα barcodes του 21ου αιώνα: παρέχουν κωδικοποιημένες πληροφορίες και δεν απαιτούν ειδική συσκευή.    

Οδηγός διαχείρισης των εταιρικών σας email

Οδηγός διαχείρισης των εταιρικών σας email

Βασικές έννοιες

Στο σημείο αυτό παραθέτουμε κάποιες βασικές έννοιες που θα χρειαστείτε, προκειμένου να κατανοήσετε πλήρως τον οδηγό εγκατάστασης και ρύθμισης της αλληλογραφία σας.

Διαφήμιση μέσω internet: Τι ενοχλεί τους επισκέπτες

Διαφήμιση μέσω internet: Τι ενοχλεί τους επισκέπτες

Σήμερα, οι περισσότεροι διαφημιστές επιλέγουν το ίντερνετ για να προωθήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους.

Ας δούμε όμως αυτό το θέμα και από την πλευρά του επισκέπτη, του χρήστη που ασυνείδητα επιλέγει να δει αυτές τις διαφημίσεις.

Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι..άρρωστη; Αναγνωρίστε τα 4 συνηθέστερα συμπτώματα.

 Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι..άρρωστη; Αναγνωρίστε τα 4 συνηθέστερα συμπτώματα.

Μπορείτε να έχετε ένα καλοσχεδιασμένο site. Μπορεί μάλιστα να έχετε ένα optimized website που ταξινομείται υψηλά στις λίστες των μηχανών αναζήτησης. Αν, όμως, δεν έχετε ένα αποτελεσματικό – προσοχή, όχι καλό ή ποιοτικό, αλλά αποτελεσματικό περιεχόμενο, είναι όλα μάταια. Για να το πούμε απλά, το «αποτελεσματικό» περιεχόμενο είναι αυτό που καθορίζει το αν κάποιος επισκέπτης θα γίνει, ή όχι, πελάτης.