• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Γιατί η ιστοσελίδα μου "έπεσε" στις μηχανές αναζήτησης

Πολύ συχνά με παίρνουν τηλέφωνο νέοι πελάτες που ανησυχούν για την απότομη πτώση στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης τους για μια λέξη κλειδί ή μία φράση κλειδί. Κατά την δική μου άποψη υπάρχουν πέντε πιθανοί λόγοι για αυτή την πτώση:

    Αλλαγή  αλγόριθμου: Η Google αλλάζει εκατοντάδες  φορές το χρόνο τον αλγόριθμο της. Παρόλο που οι περισσότερες αλλαγές είναι πολύ μικρές  συμβαίνουν  και μεγαλύτερες ενημερώσεις  μία ή δύο φορές το χρόνο, που μπορεί να έχουν επίδραση στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Σας προτείνω έλεγχο με το εργαλείο Google Αnalytics για να δείτε εάν υπάρχει μια αξιοσημείωτη ημερομηνία κατά την οποία υπήρχε μια πτώση της επισκεψιμότητας, και στη συνέχεια τον έλεγχο  με SEOMoz που αφορά την αλλαγή του αλγόριθμου για να δείτε αν υπήρχε μια αλλαγή πάνω ή γύρω από την εν λόγω ημερομηνία. Μόλις εντοπίσετε την ενημερωμένη έκδοση που έπληξε την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να κάνετε κάποια έρευνα και να αναζητήσετε τις αλλαγές που έγιναν.

   Απώλεια ορισμένων συνδέσμων : Αν έχετε δημιουργήσει δεσμούς προς την ιστοσελίδα σας, είναι πιθανό να χάσετε μερικούς από αυτούς σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Η καλύτερη λύση είναι να επισκεφθείτε το  www.ahrefs.com, να εκτελέσετε μια ανάλυση , και να διαπιστώσετε  αν υπήρχαν σημαντικές απώλειες συνδέσμων την χρονική περίοδο που συνέβει και η  πτώση. Ο ιστότοπος Ahrefs θα σας πει ποιες συνδέσεις χάθηκαν, έτσι ώστε να μπορείτε να πάρετε τους ιδιαίτερα αποτελεσματικούς δεσμούς και πάλι.

    "Τιμωρία" του  site: Αυτό είναι το  απόλυτα χειρότερο σενάριο! Για να προσδιορίσετε αν τιμωρήθηκαν, και πώς τιμωρήθηκαν, οι ιστοσελίδες σας διαβάστε της οδηγίες της Google για Webmasters. Μόλις καθοριστεί το είδος της ποινής που έχετε λάβει, μπορείτε να αρχίσετε να εργάζεστε για το πώς μπορεί να διορθωθεί. Τα τελευταία χρόνια η συνηθέστερη κύρωση που σχετίζεται με το SEO έχει να κάνει με υπερβολικά βελτιστοποιημένες συνδέσεις σε έναν ιστοχώρο, που σημαίνει ότι πάρα πολλές συνδέσεις χρησιμοποιούν ακριβή αντιστοιχία λέξη-κλειδί ως κείμενο αγκύρωσης και πολύ λίγοι χρησιμοποιούν το URL  ή το όνομα του site.

   Υπερβολική βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας : Υπάρχει και αυτή η περίπτωση που αφορά την  υπερβολική βελτιστοποίηση, και δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο που μισεί η Google από κάποιον που προσπαθεί πάρα πολύ έντονα για  καλύτερη κατάταξη για συγκεκριμένες φράσεις-κλειδιά. Πρέπει όλη η προσπάθεια βελτιστοποίησης ιστοσελίδας να γίνεται  σχετικά με «φυσικό» τρόπο βελτιστοποίησης, έτσι ώστε να μην  λέει στην Google "Προσπαθώ να σας χειραγωγήσω", το οποίο είναι ότι χειρότερο. Η συμβουλή μου είναι να εξετάσετε την ιστοσελίδα σας και να κάνετε έλεγχο για κατάχρηση σε λέξεις κλειδιά, στις ετικέτες, σε εσωτερικές συνδέσεις , σε τίτλους, σε επικεφαλίδες και στο περιεχόμενο. Σίγουρα, θα εκπλαγείτε από την συχνότητα που  η "τιμωρημένη" φράση εμφανίζεται στο δικτυακό σας τόπο. Ένας "παλιομοδίτικος" τρόπος για να ελέγξετε το περιεχόμενο γρήγορα για κάθε λέξη-κλειδί  είναι τα Webmaster Tools.

   Έλλειψη υπομονής:  Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα από το Danny Sullivan στο άρθρο του The Return of the Dance Google, είναι πολύ πιθανό ότι το site σας είναι να βρίσκεται σε ένα μετα-αλγοριθμικό "ανεβοκατέβασμα" που στέλνει το site σας πάνω και κάτω στην κατάταξη του στο ευρετήριο της Google. H καλύτερη λύση είναι να περιμένετε μια εβδομάδα και να δείτε αν το site αποκτά  ξανά την θέση που είχε.

Καλώς ή κακώς η ιδιοκτησία ενός δικτυακού τόπου  είναι πολύ αγχωτική, ειδικά όταν βασίζεται σε επισκεψιμότητα μέσω φράσεις-κλειδιών, και μια απώλεια στην κατάταξη μπορεί να σημαίνει σημαντικές επιπτώσεις για τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Ας ελπίσουμε ότι, αυτοί οι 5 πιθανοί λόγοι που αφορούν την πτώση του  site σας στην κατάταξη, θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε το πρόβλημα του δικτυακού σας τόπου και να το λύσετε σύντομα.

Pin It