• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας και γιατί τη χρειάζεστε




Μία ιστοσελίδα που το περιεχόμενο της δεν ανανεώνεται τακτικά θεωρείται νεκρή.

Χάνει όλη την αξία της και δε μπορεί σε καμιά περίπτωση να αποτελέσει άξονα επένδυσης για την επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας σας.

Είναι πολύ διαδεδομένο και σύνηθες φαινόμενο να κατασκευάζετε μία ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας και μετά το τέλος της κατασκευής να μην ανανεώνετε ποτέ ξανά το περιεχόμενο της.  Αυτή η νοοτροπία αναπτύχθηκε πάρα πολύ την προηγούμενη δεκαετία, όπου η βασική ιδέα της κατασκευής μίας εταιρικής ιστοσελίδας ήταν η αντιγραφή – επικόλληση του φυλλαδίου της εταιρείας.

    Στη σημερινή εποχή, οι εξελίξεις στο web δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο!

Και πιο συγκεκριμένα δεν πρέπει απλά να προσθέτετε κείμενο στην ιστοσελίδα σας, αλλά θα πρέπει αυτό το κείμενο να είναι:

    -       φρέσκο
    -       μοναδικό
    -       χρήσιμο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας
 
Παρακάτω σας αναφέρω 3 βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να ανανεώνετε τακτικά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας


1. Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν τις ιστοσελίδες που ενημερώνουν συχνά το περιεχόμενο τους, με τη βελτίωση της  κατάταξη τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Στόχος μίας μηχανής αναζήτησης είναι να προσφέρει σε ένα χρήστη που αναζητάει κάτι στο Internet το καλύτερο και σωστότερο αποτέλεσμα σε μία συγκεκριμένη αναζήτηση που αυτός πραγματοποιεί.
 
Για να επιτύχουν το στόχο τους οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να αναγνωρίσουν ποιες ιστοσελίδες στο Internet περιέχουν « σωστό» περιεχόμενο. H συχνότητα ανανέωσης του περιεχόμενου μίας ιστοσελίδας αποτελεί έναν από τους παράγοντες που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να αναγνωρίσουν ποιες ιστοσελίδες περιέχουν σωστό περιεχόμενο. Με άλλα λόγια, όταν μία ιστοσελίδα ανανεώνεται συχνά οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ότι αυτή αποτελεί πηγή σωστού και θεμιτού περιεχομένου και άρα την ανταμείβουν κατά κάποιο τρόπο βελτιώνοντας την κατάταξη της στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι κάθε φορά που προσθέτετε νέο περιεχόμενο σε μία ιστοσελίδα το ρομπότ ή αράχνη της Google επισκέπτεται τη σελίδα αυτή ώστε να κάνει τη γνωστή ευρετηρίαση (crawling & indexing) και να τη συμπεριλάβει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων!
 Παράδειγμα
Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι αυτό μίας εφημερίδας.
    Θα αγοράζατε ποτέ μία εφημερίδα που βγαίνει κάθε Κυριακή και περιέχει συνεχώς τα ίδια άρθρα; Φυσικά όχι…
    Γιατί;
    Γιατί πολύ απλά το περιεχόμενο είναι συνεχώς το ίδιο άρα δεν υπάρχει προστιθέμενη αξία και λόγος να την αγοράσετε.
 
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την ιστοσελίδα σας.
Γιατί ένας χρήστης να την επισκεφθεί αν το περιεχόμενο της παραμένει συνεχώς το ίδιο;


 2. Δίνετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να ξαναεπισκεφθούν την ιστοσελίδα σας και αυξάνετε την πιθανότητα να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Αυτό είναι άμεση συνέπεια του πρώτου λόγου.
Ένας χρήστης είναι πολύ πιθανό να μην είναι έτοιμος να «αγοράσει» κάτι την πρώτη φορά που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας. Λέγοντας αγοράσει εννοώ:
  • πραγματική αγορά προϊόντος αν πρόκειται για eshop,
  • επικοινωνία μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή φόρμα επικοινωνίας αν πρόκειται για παροχή υπηρεσίας ή άλλη δραστηριότητα.
 
Αν όμως ο επισκέπτης συνεχίσει να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας και να βρίσκει περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει και που πιθανό να του λύνει κάποιους προβληματισμούς του, τότε αυξάνεται η πιθανότητα στη 2η ή 3η φορά που θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας να «αγοράσει» κάτι από εσάς.
Αν δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο, ανακοινώσεις και νέα σχετικά με τη δραστηριότητα σας, τις εξελίξεις στον τομέα σας τότε πείθετε τους επισκέπτες σας ότι είστε μέσα στα πράγματα, ότι υπάρχει εξέλιξη και πρόοδος. Έτσι κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους και με τον καιρό μπορεί ένας επισκέπτης της ιστοσελίδας σας να μετατραπεί τελικά σε πελάτη σας.


 3. Παρακολουθείτε τις αλλαγές και πως αυτές επηρεάζουν την απόδοση της ιστοσελίδας σας.

Αν θέλετε να γνωρίζετε κατά πόσο η ιστοσελίδας σας αποδίδει είναι πολύ βασικό να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα της. Το να γνωρίζετε ποια θέματα προσελκύουν επισκέπτες και ποια όχι, είναι πρωταρχικό για την επιτυχημένη απόδοση της ιστοσελίδας σας.
Αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας δεν αλλάζει ποτέ πως θέλετε να γνωρίζετε τι αποδίδει και τι όχι;

Αναλύστε τα δεδομένα σας, κάντε αλλαγές και ανανεώσεις στο περιεχόμενο σας, παρακολουθήστε την επιρροή που αυτές οι αλλαγές έχουν στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και θα δείτε ότι μόνο έτσι θα είστε κερδισμένοι!
Εσείς κάθε πότε ανανεώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας;

Αν χρειάζεστε συμβουλές και επεξηγήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Αν βρίσκετε χρήσιμο αυτό το άρθρο τότε μοιραστείτε το.
Pin It