• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Google Ads - αποδίδουν όσα υπόσχονται;

Google ads διαφημιση ιστοσελιδων
Το ppc (πληρωμή ανά κλικ) αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή διαδικτυακής Διαφήμισης από το 2002 μέχρι και σήμερα. Το θέμα είναι αν αποδίδει όσα υπόσχεται!
Ο λόγος που είναι τόσο δημοφιλές είναι το γεγονός ότι είναι το πρώτο είδος διαφήμισης που έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Δηλαδή μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα κλικ έγιναν στην σελίδα σας και πόσο ακριβώς κόστισαν. Αυτό σημαίνει το περιβόητο R.O.I. (Return On Investment) που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει απόδοση της επένδυσης.
Έτσι, ετοιμάζετε τις καμπάνιες σας, γράφετε τις διαφημίσεις σας (ακόμη και αν δεν γνωρίζετε marketing) εισάγετε πιθανόν και ένα δωρεάν κουπόνι διαφήμισης και περιμένετε την επιτυχία και τους επισκέπτες – πελάτες να έρθουν από την Google!
 
Όμως είναι αυτό αρκετό;
Όχι!!! Για τους επόμενους σημαντικότατους λόγους:

Τα κλικ που θα αρχίσετε σύντομα να πληρώνετε δεν γίνονται απαραίτητα και επισκέπτες του site σας (θυμηθείτε πληρώνετε για κάθε κλικ και όχι για κάθε επισκέπτη). Μπορεί αυτός που έκανε κλικ στην διαφήμιση σας να βαρέθηκε (την αργή ομολογουμένως redirection της Google ή ακόμη και την αργή φόρτωση του site και να έκλεισε το παράθυρο πριν ακόμη δει την σελίδα σας. Άρα και πληρώσατε και δεν θα έχετε επισκέπτη στη ιστοσελίδα σας! (ποσοστό συνήθως 5-10%).

Τα άτομα που τελικά θα επισκεφτούν το website σας μετά από κλικ σε μια διαφήμιση δεν είναι σίγουρο ότι θα επανέλθουν και πάλι σε αυτήν (Δεν είναι δυνατόν να πληρώνετε για να έχεις μεγάλη επισκεψιμότητα!) (ποσοστό 50-60%).

Αρκετοί από αυτούς που θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας θα την εγκαταλείψουν αμέσως (bounce) είτε γιατί δεν τους ενδιέφερε πραγματικά το περιεχόμενο που έχετε, είτε γιατί δεν τους τράβηξε την προσοχή η σελίδα που φορτώθηκε. (Ποσοστό 20%).

Ελάχιστοι επισκέπτες θα γίνουν και πελάτες μετά από κλικ, αφήνοντας άμεσα κέρδη για την επιχείρηση σας. Αυτό που ονομάζεται conversion rate % (ποσοστό μετατροπών %), συνήθως σε μη βελτιστοποιημένα site και διαφημιστικές καμπάνιες ανέρχεται σε ποσοστό κάτω του 0,5% (εξαρτάται βέβαια και από την φύση της επιχείρησης και του προωθούμενου προϊόντος).

επιτυχημένη διαφήμιση Google Ads

 

 Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να μην ξοδεύουμε χωρίς αποτέλεσμα το διαφημιστικό μας budget?
 
Δημιουργία custom landing pages για κάθε ξεχωριστή καμπάνια. Οι σελίδες αυτές είναι ειδικά σχεδιασμένες για τις διαφημιστικές ανάγκες και προωθούν το μήνυμα που επιθυμούμε μειώνοντας τον χρόνο φόρτωσης (δεν περιλαμβάνουν πολλές εικόνες και video παρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα multimedia).
Ενισχύουν το μήνυμα που θέλουμε να προωθήσουμε και είναι άμεσα συνδεδεμένες με το περιεχόμενο της διαφήμισης (άρα μειώνεται και  το bounce rate %) και δεν είναι γενικό – αόριστο όπως η αρχική σελίδα (που οι περισσότεροι χρησιμοποιούν!). Οι σελίδες αυτές επειδή έχουν άμεσο μήνυμα αυξάνουν και το conversion ratio%.

Εάν η υπηρεσία που προωθούμε απευθύνεται σε ευρύ κοινό τοποθετούμε στις custom landing pages και στοιχεία social media (πχ facebook like button) ώστε να δημιουργήσουμε κοινότητα χρηστών που θα επανέρχονται και πάλι στην σελίδα μας εντελώς ΔΩΡΕΑΝ (loyal customers).
Πολύ σημαντικό είναι στην αρχή της διαφημιστικής προβολής να επενδύσουμε στο Δίκτυο Εμφάνισης (δηλαδή προβολή σε άλλες ιστοσελίδες και όχι στην αναζήτηση της Google) ώστε να αυξήσουμε και το branding awareness (αναγνωρισιμότητα του logo της επιχείρησης) με χαμηλό κόστος.

Αν έχετε τηλεφωνικό κέντρο, προσαρτήστε στις διαφημίσεις σας το τηλέφωνο σας! Έτσι μπορεί να κερδίσετε και κάποιους πελάτες στο Δίκτυο Εμφάνισης χωρίς να πληρώσετε για αυτούς.

Μην παρασύρεστε από την ποσότητα , επιλέξτε τα keywords (λέξεις κλειδιά) με φειδώ και γενικότερα αυτά που πιστεύετε πως θα φέρουν σίγουρα πελάτες στην επιχείρηση και όχι γενικά κοσμοσυρροή (δεν έχει νόημα να πληρώνετε για άχρηστη επισκεψιμότητα). Μην ξεχνάτε πως όσο πιο γενικό το keyword τόσο πιο ακριβό το κάθε κλικ (λόγω μεγάλου ανταγωνισμού).

Μην επιλέγετε λέξεις κλειδιά που ούτως ή άλλως είναι το όνομα της σελίδας σας ή είναι ευρέσιμα (indexable) από την αναζήτηση στην Google (συμβουλευτείτε το πανίσχυρο Google Analytics και κάντε την σύνδεση με το Google Ads).
Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί αλλιώς θα πληρώνετε για επισκέπτες που θα μπορούσατε να τους έχετε δωρεάν.

Αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται απόμακρα ή δεν έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με το Google Ads (διαφήμιση στη Google) μπορείτε να αναθέσετε στην ομάδα μας την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας. Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να μας ζητήσετε προσφορά για μία ολοκληρωμένη πρόταση διαφήμισης.
Pin It