• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι..άρρωστη; Αναγνωρίστε τα 4 συνηθέστερα συμπτώματα.

 Μήπως η ιστοσελίδα σας είναι..άρρωστη; Αναγνωρίστε τα 4 συνηθέστερα συμπτώματα.

Μπορείτε να έχετε ένα καλοσχεδιασμένο site. Μπορεί μάλιστα να έχετε ένα optimized website που ταξινομείται υψηλά στις λίστες των μηχανών αναζήτησης. Αν, όμως, δεν έχετε ένα αποτελεσματικό – προσοχή, όχι καλό ή ποιοτικό, αλλά αποτελεσματικό περιεχόμενο, είναι όλα μάταια. Για να το πούμε απλά, το «αποτελεσματικό» περιεχόμενο είναι αυτό που καθορίζει το αν κάποιος επισκέπτης θα γίνει, ή όχι, πελάτης.

Υπάρχουν, ωστόσο, και καλά νέα: η δημιουργία ενός αποτελεσματικού περιεχομένου είναι εργασία πολύ πιο εύκολη απ’ όσο μπορεί να νομίζετε. Το «κλειδί» είναι αποφύγετε 4 λάθη αρκετά συνηθισμένα στο web copywriting. Ας τα εξετάσουμε:

«Εμείς… εμείς…. εμείς… Για εμάς σας είπαμε; Εμείς, λοιπόν, …

Συγνώμη, αλλά πρέπει να αντιληφθείτε πως καταντά κουραστική ή και εκνευριστική η υπερβολική περιαυτολογία. Οι πελάτες δεν θέλουν να ακούνε συνεχώς το πόσο μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας. Για το μόνο που νοιάζονται οι άνθρωποι είναι αυτό: «εγώ τι κερδίζω;» Έχοντας αυτό στο μυαλό σας, είναι καλύτερα να χρησιμοποιείτε πιο συχνά το «εσείς», παρά το «εμείς». Δοκιμάστε να αξιολογήσετε την ιστοσελίδα σας βάσει του αριθμού των «εμείς» που περιέχει. Ίσως σας ξαφνιάσει το αποτέλεσμα. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να διαπιστώσετε το κατά πόσον το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι εγωκεντρικό, ή «πελατο-κεντρικό».

Περιεχόμενο που δεν «σκανάρεται».

Μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι οι χρήστες τείνουν να «σκανάρουν» το διαδικτυακό περιεχόμενο, παρά να το διαβάζουν κατά λέξη. Στην πραγματικότητα, οι online αναγνώστες σκανάρουν το κείμενο με ένα περίεργο τρόπο, κοιτώντας το σποραδικά σε ένα σχήμα F. Αυτό σημαίνει πως στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας πρέπει να εστιάσετε την προσοχή και τις προσπάθειές σας στο να διαμορφώσετε κείμενα που είναι εύκολα σε αυτού του είδους «σκανάρισμα». Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας μικρές παραγράφους, λίστες με αρίθμηση ή κουκίδες, έντονη γραφή, υπογράμμιση ή πλάγια γράμματα σε λέξεις – κλειδιά και τοποθετώντας τις σημαντικότερες πληροφορίες στην αρχή κάθε νέας παραγράφου.

Οι ανούσιες επικεφαλίδες χάνουν πελάτες

Η επικεφαλίδα σας πρέπει να είναι όσο πιο ουσιαστική γίνεται. Αφιερώστε χρόνο και προσπάθεια σε αυτήν. Να θυμάστε: αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει ο επισκέπτης σας. Η επικεφαλίδα πρέπει να τον μαγνητίσει. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Είναι απλό: εστιάστε την επικεφαλίδα σας σε μια μοναδική πτυχή του προϊόντος ή των υπηρεσιών σας. Και μην ξεχνάτε: διατηρήστε το site πελατο – κεντρικό!

Ποιο το όφελος;

Το περιεχόμενό σας πρέπει να εξηγεί σύντομα και ξεκάθαρα τα κύρια οφέλη των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Με άλλα λόγια, φροντίστε να γνωρίζουν οι επισκέπτες σας πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα βελτιώσει τη ζωή τους. Μην πέσετε, όμως, στην παγίδα να παρουσιάσετε ένα σωρό «οφέλη», γιατί είναι κουραστικά και δύσκολα στην παρουσίαση. Συντομεύστε , λοιπόν, την παρουσίασή σας και εστιάστε στα πιο σημαντικά σημεία.

Pin It