• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών (keywords)

Έχετε βρει την επιλογή λέξεων-κλειδιών για την  επιχείρησή σας ή ακόμη ψάχνετε;
Είστε αβέβαιοι ως προς τι είναι λέξη  κλειδί  για την επιχείρησή σας;
Ξέρετε αν οι τρέχουσες λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε είναι ακόμη ισχυρές;
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συχνά τις μηχανές αναζήτησης για να τους βοηθήσουν να βρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που ψάχνουν.
Από την άλλη μεριά οι μηχανές αναζήτησης κάνουν κατάταξη ιστοτόπων που σχετίζονται με αυτές τις λέξεις-κλειδιά με βάση τη συνάφεια και το κύρος τους.
Δεν  γνωρίζουν  το γεγονός ότι η ιστοσελίδα σας στοχεύει ήδη ορισμένες λέξεις-κλειδιά. Αυτό συμβαίνει γιατί οι μηχανές αναζήτησης  εξαγουν αυτές τις λέξεις-κλειδια  από την on-line ιστοσελίδα, το κείμενο, τις κεφαλίδες σας, τους τίτλους σελίδων, τις εισερχόμενες συνδέσεις  και άλλους παράγοντες.
Ως εκ τούτου, η επιλογή των κατάλληλων  λέξεων-κλειδιών, που θα  χρησιμοποιηθούν  σωστά, είναι συχνά η διαφορά ανάμεσα στο να βρεθεί η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης σε υψηλές θεσεις  ή  να μην εμφανιστεί καθόλου!
Η έρευνα της σωστής  λέξη-κλειδί  είναι το θεμέλιο μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο.
Τα βασικά σημεία που πρέπει να έχετε υπόψη σας, είναι:

  1. Κατανοήστε πλήρως τον  στόχο της ιστοσελίδας σας καθώς και το κοινό που απευθύνεστε.
  2. Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας θα πρέπει να έχει μέχρι τρεις σχετικές φράσεις-κλειδιά που είναι σχετικές με το αντικείμενο που περιγράφετε σε αυτό τον  το χώρο. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια σελίδα για κλιματιστικά. Καλες φράσεις που μπορεί να  στοχεύσει  αυτή η σελίδα είναι  κλιματιστικά,κλιματιστικα inverter,οικονομικά κλιματιστικά. Είναι όλα σχετικά, και όλα δείχνουν το ίδιο γενικό περιεχόμενο της σελίδας.
  3. Οι λέξεις κλειδιά  να χρησιμοποιούνται και στους τίτλους των σελίδων αλλά και στα μεταδεδομένα (meta tags)
  4. Εξετάστε τις λέξεις κλειδιά των ανταγωνιστών.
  5. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό Google Adwords και χρησιμοποιήστε το εργαλείο εύρεσης λέξεων κλειδιών.
  6. Οργανώστε το website σας σε κατηγορίες όπου κάθε κατηγορία θα περιλαμβάνει άρθρα με τίτλο τις λέξεις κλειδιά σας.
  7. Χρησιμοποιείστε ένα εργαλειο εύρεσης των λέξεων κλειδιών σε ιστοσελίδες (όπως είναι το SEOquake).
  8. Γράψτε περιγραφικό και μοναδικό κείμενο που θα αναφέρεται σε κάθε λέξη κλειδί.
Pin It