Art On Web on FacebookArt On Web on Facebook

Google

 

Art On Web on TwitterArt On Web on Twitter

Μπορείς να φτιάξεις το καλύτερο site, το πιο λειτουργικό, χωρίς κανένα λάθος στον κώδικα, να ακολουθήσεις και να εφαρμόσεις κατά γράμμα κάθε τεχνική για SEO, να τρέξεις την πιο πετυχημένη και αποδοτική καμπάνια Pay per Click και να κάνεις σελίδα σε κάθε social media. Αρκεί όμως αυτό για να πετύχει η ιστοσελίδα τους στόχους που έχει βάλει η επιχείρηση; Που συνήθως είναι η αναγνωρισιμότητα της φίρμας-επιχείρησης (brand awareness) και η απόκτηση πιστής βάσης πελατών (customer loyalty).

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όσο αναφορά το brand awareness, οι τεχνικές SEO μια καλή καμπάνια Pay per Click και η χρήση Social Media μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα ώστε ο κόσμος να βρει. να γνωρίσει και να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της επιχείρησης και κατ’επέκταση να γνωρίσει την προσφέρει η επιχείρηση. Δηλαδή το κομμάτι του brand awareness καλύπτεται από μια καλή στρατηγική Internet Marketing.

H απόκτηση πιστής πελατειακής βάσης είναι πιο πολύπλοκο ζήτημα. Ως σταθερή πελατειακή βάση, στο παρόν άρθρο, ορίζουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μιας επειχείρισης, οι οποίοι επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα, ώστε να ενημερωθούν για τα νέα της επιχείρησης ή να χρησιμοποιήσούν τις πληροφορίες που παρέχει η ιστοσελίδα ή αν μιλάμε για e-shop, να βρούνε προσφορές και να αγοράσουν αγαθά και υπηρεσίες. Αυτου του είδους η πελατειακή βάση περιλαμβάνεται στον όρο “customer loyalty”.

Σίγουρα με το να χρησιμοποιηθούν τεχνικές Internet Marketing, προσελκύονται επισκέπτες στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης και αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας της σελίδας. Πώς όμως θα κάνουμε αυτούς τους επισκέπτες να ξαναέρθουν στην ιστοσελίδα της επιχείρησης και να περάσουν αρκετό από το χρόνο τους στην περιήγηση της (κρατώντας χαμηλό το bounce rate της ιστοσελίδας);

Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι: “website content”, τo περιεχόμενο δηλαδή της ιστοσελίδας. Οι επισκέπτες για να ξαναέρθουν σε μια ιστοσελίδα πρέπει να τροφοδοτούνται συνέχεια με καινούργιο και αξιόλογο περιεχόμενο. Πρέπει κάθε φορά που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης να βρίσκουν εγκαίρο και ανανεωμένο περιεχόμενο. Συνεχής ενημέρωση για τα νέα της εταιρίας, καινούργιες προσφορές, καινούργια έργα, καινούργια προϊόντα, ένα blog με ενημερωτικό-πληροφοριακό χαρακτήρα που θα προσφέρει τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση μια καινούργια ανάρτηση είναι μερικά από αυτά που συμπεριλαμβάνονται στην έννοια της "συνεχής ανανέωσης περιεχομένου".

 Ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας, “ξενερώνει” αν μπαίνοντας σε ένα site, που τον έστειλε κάποια μηχανή αναζήτησης, βλέπει πως αυτή η σελίδα έχει να ανανεωθεί πολύ καιρό (ίσως και χρόνια) και το πιο πιθανόν είναι πως δε θα την ξαναεπισκεφτεί στην επόμενη αναζήτηση του.

 Σημασία έχει να κατανοήσουμε πως τον επισκέπτη μιας ιστοσελίδας, άρα και τον πελάτη της επιχείρησης, στην οποία ανήκει η ιστοσελίδα, πρέπει να τον “προκαλούμε” να ξαναεπισκεφτεί την ιστοσελίδα, προσφέροντας του συνεχώς νέο περιεχόμενο που θα καλύπτει τις ανάγκες του για πληροφορία.

γραψτε το σχολιο σασ

0
όρους και προϋποθέσεις.
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
Go to top