Art On Web on FacebookArt On Web on Facebook

Google

 

Art On Web on TwitterArt On Web on Twitter

Όταν μιλάμε για διαφήμιση στο Google εννοούμε διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας Adwords. Γιατί όμως να διαλέξει κάποιος να διαφημιστεί μέσω του Google Adwords; Ας δούμε λοιπόν τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στην μηχανή αναζήτησης της Google και στο δίκτυο συνεργατών της:


1) Το Google Adwords έχει εκπληκτικό reach.
Με την διαφήμιση στο Google τα websites προβάλλονται στην μηχανή αναζήτησης αλλά και σε άλλα συνεργαζόμενα websites τα οποία προβάλλουν διαφημίσεις(είτε τext είτε image είτε flash banner) δίπλα σε σχετικό περιεχόμενο με αυτό των διαφημίσεων. Επίσης στην Ελλάδα η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η κυρίαρχος μηχανή αναζήτησης με ένα ποσοστό που ξεπερνάει το 80% !


2) Σχετικότητα διαφημίσεων.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης αλλά και τις περισσότερες μορφές online διαφήμισης όπου το διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται σε ένα πολύ γενικό κοινό με την διαφήμιση στο Google τα διαφημιστικά μηνύματα προβάλλονται μόνο σε ανθρώπους οι οποίοι έχουν δείξει ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή θέμα. Κάνοντας μια αναζήτηση στο Google με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά όπως για παράδειγμα “ξενοδοχεία στην Αττική” ή “γυναικεία ρολόγια” ο χρήστης δηλώνει την επιθυμία του για κάτι συγκεκριμένο. Σαν αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης προβάλλονται πάνω και δεξιά από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά  οι σχετικές διαφημίσεις που γίνονται triggered από την εκάστοτε λέξη κλειδί. Αυτή η διαδικασία κάνει τις διαφημίσεις σχετικές και χρήσιμες. Η διαφήμιση στην μηχανή αναζήτησης της Google λοιπόν είναι εξαιρετικά αποτελεσματική μιας και ο διαφημιζόμενος επιλέγει να προβληθεί μόνο σε ανθρώπους που έχουν δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν που προσφέρει. Τέλος πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως με το Google Adwords ο διαφημιζόμενος μπορεί να προβάλει την διαφήμιση του σε όλες τις φάσεις του αγοραστικού κύκλου. Έστω για παράδειγμα ότι ένας διαφημιζόμενος πουλάει ανδρικά ρολόγια nautica με μπρασελέ.Ας δούμε τώρα πως εξελίσσεται ο αγοραστικός κύκλος στην μηχανή αναζήτησης. Η πρώτη φάση είναι η φάση του ενδιαφέροντος. Σε αυτή την φάση ο υποψήφιος αγοραστής χρησιμοποιεί broad terms όπως “ρολόγια ή “ανδρικά ρολόγια”. Η δεύτερη φάση είναι η φάση της έρευνας. Ο υποψήφιος αγοραστής ορμώμενος από τα αποτελέσματα που πήρε από την πρώτη του αναζήτηση αποφασίζει ότι θέλει περισσότερες πληροφορίες για “ανδρικά ρολόγια nautica”. Έχοντας συλλέξει αρκετές πληροφορίες από την δεύτερη φάση, είναι έτοιμος να μπει στην τρίτη φάση της αγοράς. Τώρα γνωρίζει ακριβώς τι χρειάζεται, “ανδρικά ρολόγια nautica με μπρασελέ” . Με μια πολύ καλή στρατηγική στην διαφήμιση στο Google ο διαφημιζόμενος μπορεί να προσεγγίσει τον υποψήφιο πελάτη και στις 3 φάσεις του αγοραστικού κύκλου και να αποκομίσει τα μέγιστα οφέλη.

3) Return On Investment (ROI).

To κόστος και η αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης στο Google είναι κάτι που σίγουρα απασχολεί οποιονδήποτε διαφημιζόμενο. Η διαφήμιση μέσω του Adwords μπορεί να εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς-στόχους. Είναι πολύ σημαντικό επομένως ο διαφημιζόμενος να γνωρίζει ποιοι είναι οι στόχοι του εκ των προτέρων μιας και ανάλογα με τον στόχο διαφέρουν και τα metrics που χρησιμοποιούνται. Ας δούμε τώρα ένα παράδειγμα του πως μπορεί το Adwords να “πληρώσει” το κόστος του και να αποφέρει  κέρδη στον διαφημιζόμενο.

Έστω ότι μια επιχείρηση που πουλάει designer γυναικεία ρούχα αποφασίζει να ξοδέψει 300 ευρώ τον μήνα στο Google Adwords και επιλέγει να πληρώνει maximum 0,15 ευρώ για το κάθε click. Αυτό σημαίνει ότι θα φέρει τουλάχιστον 2000 στοχευμένους επισκέπτες στο website της οι οποίοι θα ψάχνουν na αγοράσουν designer γυναικεία ρούχα στο διαδίκτυο. Από αυτούς τους 2000 στοχευμένους επισκέπτες αν καταφέρει και κάνει 30 (1,5% των επισκεπτών ) πωλήσεις με μέση τιμή για την κάθε πώληση τα 70 ευρώ τότε θα έχει ξοδέψει 300 ευρώ τα οποία θα αποφέρουν 2100 ευρώ σε πωλήσεις!

Αυτό είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα το οποίο μας δείχνει ότι η διαφήμιση στο Google όχι μόνο μπορεί να καλύψει τα έξοδά της αλλά αφήνει και το περιθώριο για ένα πολύ καλό κέρδος. Τα πλεονεκτήματα του Google Adwords είναι άπειρα και η αλήθεια είναι πως θα χρειαζόταν ένα τεράστιο post για να καλυφθούν όλα και γι αυτό και επέλεξα τρία από αυτά και τα ανέλυσα λίγο παραπάνω. Το συμπέρασμα είναι ότι η διαφήμιση στο Google είναι εξαιρετικά αποτελεσματική με πολλαπλά οφέλη για τον διαφημιζόμενο.

γραψτε το σχολιο σασ

0
όρους και προϋποθέσεις.
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
Go to top