• 6930418488
  • Δευτέρα - Σάββατο: 9:00 - 21:00

Γιατί να φτιάξω ιστοσελίδα αφού έχω δωρεάν σελίδα στο facebook;

Σας παραθέτω ορισμένους από τους λόγους για τους οποίους  η κατασκευή ιστοσελίδας facebook δεν είναι αρκετή:

  • Ένας καταναλωτής όταν ψάχνει μια πληροφορία για κάποια συγκεκριμένη εταιρεία ή προϊόν το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει είναι το εταιρικό website και όχι η μια σελίδα στο facebook. Νομίζω πως στον καταναλωτή παίζει μεγάλο ρόλο η εταιρική παρουσία και αν υπάρχει μια σελίδα μόνο στο facebook αυτό χαλάει την σωστή επαγγελματική εικόνα που πρέπει να δίνει η εταιρεία. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με εταιρίες που χρησιμοποιούν ως εταιρικό mail το gmail ή ακόμα χειρότερα το @otenet.gr σε business cards ενώ έχουν website με δικό τους domain name και μπορούν πολύ εύκολα να αποκτήσουν ένα mail της μορφής Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  •  Ένα καλοφτιαγμένο εταιρικό website φανερώνει επαγγελματισμό και δείχνει στους επισκέπτες ότι η εταιρεία παίρνει την δουλειά στα σοβαρά.
  •  Δεν είναι όλοι στο facebook. Ναι, όσο και αν σας φαίνεται απίστευτο δεν έχουν οι πάντες λογαριασμό στο facebook.
  •  Στο Facebook η σελίδα και το οποιοδήποτε περιεχόμενο υπάρχει σε αυτήν ανήκει αποκλειστικά στο facebook το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να την κατεβάσει ή να την σβήσει χωρίς να δώσει καμία αναφορά.Τι θα σημαίνει αυτό μετά για την επιχείρηση; Το domain name το website και το περιεχόμενο ανήκουν αποκλειστικά στην εταιρεία και όχι σε κάποιον τρίτο
  •  Δεξιά από την εταιρική σου σελίδα στο facebook υπάρχουν διαφημίσεις του facebook. Αυτές δεν μπορείς να τις ελέγξεις. Πράγμα που σημαίνει ότι εκεί μπορεί να διαφημίζετε ο ανταγωνιστής σου. Στο εταιρικό website αυτό πολύ απλά δεν μπορεί να συμβεί.
  •  Το Facebook δεν υπήρχε καν στον Χάρτη πριν 10 χρόνια.Πως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι το facebook θα είναι εκεί την επόμενη δεκαετία? Ας θυμηθούμε τι λέγαμε λίγα χρόνια πριν για το Myspace, και πιο πριν για την yahoo κτλ. Το εταιρικό website όπως και να’ χει θα είναι εκεί.
  •  Έστω ότι υπάρχει ένα start up που χρειάζεται funding και έχει μόνο ένα facebook page. Θα πάρει ποτέ funding? Θα τους πάρει ποτέ κανείς στα σοβαρά;
  •  Γίνεται να έχεις e-commerce website το οποίο θα είναι μόνο στο facebook;
  •  Τα Google Analytics και τα διάφορα αντίστοιχα προγράμματα δίνουν αξιόλογα στοιχεία για τους επισκέπτες του ενός εταιρικού website και βοηθούν ώστε να βγουν κάποια πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Τα Facebook Insights έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να μπορέσουν να φτάσουν την χρηστικότητα των Google Analytics


Αυτοί είναι μερικοί από τους εκατοντάδες λόγους για τους οποίους μια εταιρεία που σέβεται αυτό που κάνει χρειάζεται και κατασκευή website. Η παρουσία στα social media είναι απαραίτητη έτσι ώστε να συμπληρώνει το marketing mix αλλά μια εταιρεία πιστεύω πως δεν μπορεί να σταθεί με αξιώσεις έχοντας απλά μια fan page στο facebook.

Μέσω των Social Media μια εταιρεία μπορεί να ενισχύει το brand awareness χτίζοντας μια πολύ δυνατή αφοσιωμένη κοινότητα με αποτέλεσμα να οδηγεί περισσότερο traffic ή πωλήσεις ή leads στο εταιρικό website.

Αυτό λοιπόν που πρέπει πραγματικά να κάνει μια εταιρεία είναι να προωθεί το brand της μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια (website,facebook,twitter,αλλά social media sites,blog,affiliate κτλ) ενισχύοντας έτσι την εικόνα της και αυξάνοντας τις πωλήσεις της. Ο συνδετικός κρίκος σε όλα τα κανάλια πρέπει να είναι το εταιρικό website ενώ όλα τα κανάλια πρέπει να είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και να λειτουργούν αρμονικά.

Pin It